جزئیات اعزام کاروان‌های زیارتی به سوریه + هزینه سفر

اعزام کاروان‌های زیارتی سفر به سوریه تقریبا دو هفته‌ می‌شود که به طور رسمی آغاز شده و بسته‌های زیارتی ویژه‌ای برای آن‌ها تعبیه شده است.

جزئیات اعزام کاروان‌های زیارتی به سوریه + هزینه سفر

جزئیات بسته‌های کاروانی سوریه/ هزینه سفر به سوریه چقدر است؟به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود دو هفته‌ای می‌شود که اعزام کاروان‌های سوریه به طور رسمی پس از سال‌ها آغاز شده است.

اعزام‌ها از اول دی ماه به صورت محدود به طور رسمی آغاز شد، این در حالی است که سازمان حج و زیارت اعلام کرد که هر هفته (در روز‌های یکشنبه و پنجشنبه) دو کاروان با ظرفیت بالغ بر 45 نفر به حرم حضرت زینب (س) مشرف می‌شوند و  کارگزان سازمان حج و زیارت پیش بینی می‌کنند که در دی ماه 400 زائر ایرانی به سوریه اعزام شوند.


بیشتر بخوانید: سفر‌های عتبات و سوریه به صورت محدود انجام می‌شود


با توجه به اینکه پنجم جمادی‌الاول (11 دی ماه) ولادت حضرت زینب (س) است، کاروان‌هایی به مناسبت این ولادت در حال اعزام هستند و طبق اعلام کارگزاری‌های حج و زیارت اگر استقبال‌ها زیاد شود، ظرفیت اعزام کاروان‌ها نیز افزایش خواهد داشت.

کاروان‌های زیارتی سوریه اکنون به صورت محدود در بسته‌های زیارتی 4 روز و 3 شب، 4 شب و 5 روز و 5 شب و 6 روز در حال اعزام هستند.

قیمت سفر زیارتی سوریه با توجه به انتخاب بسته زیارتی بین قیمت‌های 3 میلیون و 400 هزار تومان تا 3 میلیون و 700 هزار تومان متغیر است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان