ماهان شبکه ایرانیان

بی ام و، پرفروش‌ترین برند لوکس در چین

اقتصاد آنلاین: فروش ماه گذشته‌ی مینی و ب‌ام‌و در چین با افزایش ۳۹ درصدی به ۴۸۸۶۹ دستگاه رسیده و بدین ترتیب این برند باواریایی توانسته دو برند لوکس ساز دیگر یعنی مرسدس بنز و آئودی را کنار بزند

اقتصاد آنلاین: فروش ماه گذشته‌ی مینی و ب‌ام‌و در چین با افزایش 39 درصدی به 48869 دستگاه رسیده و بدین ترتیب این برند باواریایی توانسته دو برند لوکس ساز دیگر یعنی مرسدس بنز و آئودی را کنار بزند.
در همین زمان فروش مرسدس نیز با افزایش 35 درصدی به 47627 دستگاه رسیده و از سویی آئودی با افت فروش 6.9 درصدی مواجه بوده و توانسته 46166 دستگاه از ساخته‌های خود را به دست مشتریان برساند.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از پدال، آئودی مدت‌زمان زیادی پرفروش‌ترین برند لوکس در چین بوده اما هنوز مناقشات این برند با نمایندگی‌ها به دلیل برنامه‌های جدید برای ارائه‌ی شبکه توزیع جدید به پایان نرسیده است. به همین دلیل نمایندگی‌ها از قبول سفارش‌های جدید برای خودروها و تراک های سبک خودداری کرده‌اند.
البته که این امر باب میل ب‌ام‌و بوده و فروش آن در چهار ماهه اول سال 2017 با افزایش 18 درصدی نسبت به سال گذشته مواجه شده و به 191697 دستگاه رسیده است. به منظور حفظ رتبه‌ی اول، باواریایی ها برنامه‌هایی برای دو برابر کردن ظرفیت تولید در چین و رساندن آن به 600 هزار دستگاه خودروی سبک تا 5 سال آینده دارند. ب‌ام‌و همچنین در نظر دارد تأسیسات مونتاژ خود را برای تولید خودروهای الکتریکی ارتقا دهد.
ب‌ام‌و در بازار خودروی چین یک شراکت 50-50 جوینت ونچر با هولدینگ خودروسازی چینی برلیانس دارد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان