ماهان شبکه ایرانیان

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس

خبرگزاری تسنیم: به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان، به اطلاع می رساند بنا به درخواست همکاران فرهنگی، دانش‌آموزان و اولیا گرامی مبنی برحضور در مراسم گرامیداشت سردارشهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی درمیدان امام خمینی( ره) همدان، تمامی مدارس در همه دوره‌های تحصیلی در شهر همدان روز سه شنبه 17 دی ماه در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل هستند.

مردم دارالجهاد همدان به پاس قدردانی از یک عمر مجاهدت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سه شنبه 17 دی‌ماه در میعادگاه همیشگی خود در میدان امام خمینی(ره) گرد هم می‌آیند تا با سردادن فریاد "هیهات من الذله" و "مرگ برامریکا" با شهیدان به ویژه گلگون کفنان جبهه ایستادگی و مقاومت تجدید بعیت کنند.

این مراسم روز سه شنبه 17 دی‌ماه از ساعت 10 صبح با حضور اقشار مختلف مردم دار المومنین همدان و با سخنرانی آیت الله حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان برگزار می‌شود.

مدارس تمامی مقاطع استان یزد فردا تعطیل است
روابط عمومی آموزش و پرورش یزد اعلام کرد: تمام مدارس این استان فردا سه‌شنبه برای شرکت فرهنگیان و دانش‌آموزان در آیین گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان، تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، بنا بر درخواست همکاران فرهنگی، دانش‌آموزان و اولیای آنها مبنی بر حضور در مراسم تشییع و گرامیداشت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کرمان، تمامی مدارس در همه مقاطع تحصیلی در استان یزد در نوبت صبح و عصر فردا تعطیل شد.

آئین تشییع و خاکسپاری فرمانده شهید سپاه قدس در زادگاهش کرمان برگزار می‌شود.

تمامی مقاطع تحصیلی شیراز فردا تعطیل است

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش فارس اعلام کرد: بنا بر درخواست همکاران فرهنگی، دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها مبنی بر حضور در مراسم گرامیداشت شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شیراز، تمامی مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهر شیراز در روز سه‌شنبه 17 دی‌ماه در نوبت صبح و عصر تعطیل است.

تعطیلی مدارس و ادارات آبادان در روز سه شنبه
خوزستان باتوجه به تشییع پیکر شهید ابومهدی المهندس در آبادان، مدارس نوبت صبح و ادارات این شهرستان فردا، 17 دی ماه تعطیل اعلام شدند.

پیکر شهید ابومهدی المهندس، صبح فردا، سه شنبه از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله جمی (ره) آبادان وارد این شهرستان می شود و پس از تشییع در آبادان و خرمشهر، از طریق مرز بین اللملی شلمچه برای خاکسپاری به کشور عراق منتقل خواهد شد.

به گزارش ایسنا، بر این اساس نیز مدارس نوبت صبح و ادارات شهرستان آبادان فردا، سه شنبه 17 دی ماه تعطیل اعلام شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان