بازار خودرو چین در اختیار کدام برندهاست؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، بازار فروش خودرو در چین از لحاظ وسعت جغرافیایی و تنوع سلیقه مشتریان بسیار حائز اهمیت است بنابراین کارشناسان و تحلیلگران همواره با در نظر گرفتن میزان فروش خودرو در این بازار،  موفقیت خودروسازان جهانی را برآورد کرده و بر اساس آن، نحوه عملکرد آنها در ماههای آینده سال را نیز پیش بینی می‌کنند.

حالا به تازگی در وب سایت focus2move،  فهرستی از خودروهای محبوب و پرفروش در بازار چین منتشر شده است که در آن فولکس واگن موفق شده است با فروش و عرضه دو میلیون و 819 هزار و 25 دستگاه جایگاه نخست این رده بندی را به خود اختصاص دهد.

بعد از آن، دو خودروساز ژاپنی هوندا و تویوتا توانسته اند در رتبه های دوم و سوم جدول به ترتیب با میزان فروش یک میلیون و 414 هزار و 277 دستگاه و یک میلیون و 365 هزار و 284 دستگاه جای بگیرند.

جیلی، نیسان، چنگان، وولینگ، بیوک، هاوال و دانگ فنگ نیز به ترتیب با فروش یک میلیون و 163 هزار و 959 دستگاه، یک میلیون و 11 هزار و 315 دستگاه،  943 هزار و 276 دستگاه، 920 هزار و 644 دستگاه، 778 هزار و 910 دستگاه، 691 هزار و 63 دستگاه و 670 هزار و 21 دستگاه توانسته اند در رتبه های چهارم تا دهم قرار گرفته اند.

جزئیات و اطلاعات بیشتری در خصوص میزان فروش برندهای خودروسازی پرفروش در بازار چین در جدول زیر آمده است:

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان