شب خونین پرواز تهران-کیف: ۱۷۶ مسافر کشته شدند

در لحظاتی پس از آغاز حملات موشکی گسترده سپاه پاسداران به بزرگ ترین پایگاه نظامی آمریکا در عراق که به کشته شدن ده ها نظامی آمریکا در این پایگاه منجر شد، یک فرونده هواپیمای مسافربری از نوع بوئینگ ۷۳۷ که متعلق به خطوط هوایی اوکراین بود، پس از پرواز از فرودگاه بین المللی امام خمینی ، دچار نقص فنی شد و سقوط کرد

شب خونین پرواز تهران-کیف: 176 مسافر کشته شدند

در لحظاتی پس از آغاز حملات موشکی گسترده سپاه پاسداران به بزرگ ترین پایگاه نظامی آمریکا در عراق که به کشته شدن ده ها نظامی آمریکا در این پایگاه منجر شد، یک فرونده هواپیمای مسافربری از نوع بوئینگ 737 که متعلق به خطوط هوایی اوکراین بود، پس از پرواز از فرودگاه بین المللی امام خمینی ، دچار نقص فنی شد و سقوط کرد. فیلم سقوط را کاربرانی از شهریار تهران در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته اند.

حوالی ساعت 6 و 22 دقیقه سقوط این هواپیما به جمعیت هلال احمر اعلام شد که در پی آن تیم‌های امدادی به محل اعزام شدند.  60 تیم عملیات و دو بالگرد از تهران اعزام شده‌اند. محل دقیق سقوط این هواپیما در پارکی در محمودآباد شهریار بوده است. جعبه سیاه هواپیما ساعت 8:45 دقیقه امروز پیدا شد.

براساس گزارش دقیق اولیه سانحه سقوط هواپیمای 737 اوکراینی 167 مسافر و 9 خدمه سوار این هواپیما شده بودند.

هواپیمای اوکراینی

تصویری که دقایقی پس از سقوط هواپیمای اوکراینی در منطقه شهریار تهران را نشان می دهد

اجساد کشته شدگان در حال انتقال به پزشکی قانونی است. همه مسافران و خدمه کشته شدند.

تصویری از بال هواپیمای سقوط کرده اوکراین

راهنمای دریافت ویزای اوکراین

به منظور دریافت ویزای گردشگری یا تجاری اوکراین، نیازی به مراجعه به سفارت اوکراین در تهران ندارید. کافی است از طریق شرکت هندی وی اف اس گلوبال در تهران که کارگزار سفارت اوکراین در ایران است، مدارک خود را تحویل داده و بدون نیاز به مصاحبه، منتظر پاسخ سفارت اوکراین در تهران به منظور دریافت ویزای تجاری و گردشگری باشید.

اوکراین

تصویر سایت کارگزار رسمی سفارت اوکراین در تهران به منظور دریافت وقت و آگاهی از شرایط و مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای اوکراین

شما بایستی با مراجعه به این سایت، نسبت به دریافت وقت (appointment time) اقدام کرده و مدارک مورد نیاز را به صورت ترجمه رسمی، در زمان مقرر، تحویل کارگزار داده و اطلاعات بیومتریک خود را ثبت کنید. ظرف 15 روز جواب صادر می شود. داشتن ویزای شنگن، شانس دریافت ویزای کوتاه مدت اوکراین را افزایش می دهد. اوکراین یکی از پاتوق های جدید ایرانیان برای دریافت گذرنامه بوده است.

اگر قصد تحصیل ارزان قیمت در سال 2020 میلادی در خارج از کشور دارید، دانشگاه های انگلیسی زبان اوکراین که مورد تایید وزارت علوم ایران است در این لینک در دسترس می باشد.

هیچ دانشکده پزشکی اوکراین مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیست. دانشگاه‌های پزشکی مورد تایید وزارت بهداشت فقط در این PDF ارائه شده است. دقت کنید!

حتما بخوانید: راهنمای دریافت بورس از دانشگاه‌های اروپایی 2020

کشته شدن ده‌ها هموطن خود در این سانحه دردناک هوایی را تسلیت عرض می‌کنیم.

کیش تور
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان