دردسر جدید برای مجری سابق صداوسیما +عکس

در پی برگزاری جشنی در سرسرای گیت بوستان اهواز در زمان اعلام عزای عمومی برای شهید سردار قاسم سلیمانی این سرسرا پلمب شد و برای دست‌اندرکاران برنامه از جمله سازمان آب و برق خوزستان و محمود شهریاری، مجری سابق صداوسیما که مجری این برنامه بود، پرونده قضائی تشکیل شد.

رکنا: رهبر جمهوری اسلامی ایران جمعه 13 دی در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی در عراق به دست نیروهای پلید آمریکایی، سه روز عزای عمومی در کشور اعلام کرده بود.

سرهنگ کیومرث کشوری، جانشین فرماندهی انتظامی اهواز با بیان این‌که افرادی بدون در نظر گرفتن «عزای عمومی» اقدام به برگزاری جشن در سرسرای گیت بوستان اهواز کردند گفت: «نیروی انتظامی با دستور قضایی این محل را تا اطلاع ثانوی پلمب کرد». به‌گفته او، مجوز برگزاری جشن در سرسرای گیت بوستان پیش از اعلام عزای عمومی صادر شده بود اما «تخلف شرکت مربوطه و سازمان آب و برق خوزستان در این رابطه محرز است». سازمان آب و برق خوزستان اعلام کرده است که برگزارکننده مراسم جشن یکی از شرکت‌های خصوصی بوده که مدتی قبل این سالن را از پیمانکار طرف قرارداد این سازمان برای تاریخ 15 دی ماه اجاره کرده و مجوز لازم را نیز از اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی کسب و ارائه نموده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان