واکنش پدرِ شهره به عکس‌های بی‌حجاب دخترش!

پدر شهره بیات به حواشی عکس‌های منتشر شده دخترش واکنش نشان داد.

پدر شهره بیات، داور شطرنج زن ایرانی که عکس‌های بدون حجاب او در مسابقات قهرمانی بانوان حواشی به وجود آورد در گفتگویی درباره پخش این عکس‌ها گفت: باتماسی که با دخترم داشتم او به من گفت که یک لحظه روسریم افتاد و عکاسان هم همان لحظه از من عکس گرفتند.

او افزود: دخترم به من گفت اصلا موضوع کشف حجاب نبوده و من فردی سیاسی نیستم. او به من گفت درباره این موضوع هم بعد از بازگشت به ایران، به رئیس فدراسیون توضیحات کاملی را خواهم داد.

واکنش پدرِ شهره به عکس‌های بی‌حجاب دخترش

پدر بیات افزود: من به او تذکر دادم که مراقب پوشش خود باشد که دیگر حاشیه‌ای درست نشود.

او گفت: دخترم اکنون نمی‌داند که با شما مصاحبه می‌کنم و معتقد است که اگر بیشتر توضیح داده شود کار خراب‌تر می‌شود.

پدر بیات بیان کرد: این کار شیطنت عکاسان حاضر در مسابقات بوده و دخترم به من گفت که به مقررات کشورم احترام می‌گذارم. او در دورهای بعدی حجابش را رعایت کرد و من هم تذکرات لازم را به او دادم که مشکلی پیش نیاید.

پدر شهره بیات گفت: متاسفانه بعضی از رسانه‌ها این موضوع را سیاسی کرده که به هیچ عنوان اینگونه نیست. دخترم به من گفت اصلا متوجه نبودم و حتی زمانی که عکسم را دیدم خودم تعجب کردم.

پدر بیات در پایان افزود: فدراسیون در این موضوع هیچ دخالتی ندارد و رئیس فدراسیون مرتبا تذکر می‌دهد. در این موضوع به هیچ عنوان عمدی در کار نبوده است.

شهره بیات، دبیر پیشین فدراسیون شطرنج ایران به عنوان سرداور در این رویداد مهم حضور دارد.

این سرداور ایرانی که نامش در سایت رسمی فدراسیون جهانی نیز آمده و قرار است 5 هزار دلار نیز به عنوان حق‌الزحمه دریافت کند، بدون رعایت حجاب در تصویری که روی سایت فیده منتشر شده، دیده می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان