نگاهی به برنامه «دوآتیشه» که بصورت اختصاصی از «آیو اسپرت» پخش می‌شود؛

تلاش مهراب قاسم‌خانی برای برهم زدن میانه ستاره‌ها

تماشای کَل‌کَل‌های فوتبالی و حاشیه‌های همیشگی فوتبال برای هواداران، گاهی از پخش زنده خود فوتبال جذاب‌تر است، جذابیتی که از چشم تلویزیون اینترنتی «آیو» دور نمانده است.

تلاش مهراب قاسم‌خانی برای برهم زدن میانه ستاره‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، این موضوع، سوژه‌ای شده برای تولید و پخش برنامه‌ای با نام «دوآتیشه» که مهراب قاسم‌خانی، اجرای آن را بر عهده دارد. «دوآتیشه» جدیدترین برنامه تولیدی «آیو»، از شبکه «آیو اسپرت» - شبکه اختصاصی ورزش «آیو» - پخش می‌شود. هر قسمت این برنامه معمولا قبل از پخش زنده فوتبال‌های پرطرفدار پخش می‌شود.

برای دیدن «دوآتیشه» کافی است که در «آیو» عضو شوید و برای استفاده از سرویس، می‌توانید روی موبایل هوشمند خود، «اپلیکیشن آیو» را برای اندروید یا IOS دانلود و نصب کنید. همچنین استفاده از آیو روی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ، مرورگر وب و آیوباکس(ستاپ باکس آیو) ممکن است.

«دوآتیشه» اگر چه به حاشیه‌ها می‌پردازد و از اخبار و حاشیه‌های هواداری تیم‌ها صحبت می‌کند، با تمام کَل‌کَل‌های فوتبالی رفیق و رفقای دور و برمان فرق دارد، محل روکَم‌کنی و شاخ و شانه کشیدن ستاره‌ها و چهره‌های آشنایی است که مهراب قاسم‌خانی با هدف کَل‌کَل کردن دعوتشان کرده و آن‌ها را به استودیو «دوآتیشه» می‌آورد تا بعد از یک بازجویی حرفه‌ای و بعد از این که فهمید در آشکار و نهان طرفدار چه تیمی هستند، آن‌ها را به رینگ «دوآتیشه» بیاورد و بگذارد تا جا دارد از خجالت یکدیگر دربیایند و روی هم را کم کنند، خودش هم که طبق معمول بیرون گود می‌ایستد و می‌خندد.

در «دوآتیشه» تلاش بر آن است که ستاره‌ها بدون تعارف بگویند هوادار چه تیمی هستند و از تیم‌های مورد علاقه خود بگویند، از این که چرا به استقلال، پرسپولیس، سپاهان، منچستر­یونایتد، رئال­ مادرید، بارسلونا، یوونتوس، اینترمیلان یا آث میلان، چلسی یا آرسنال علاقه‌مندند. این علایق و هواداری دوآتیشه از کجا شکل گرفته و چه شده که حاضر شدند به «دوآتیشه» بیایند و در موردش صحبت کنند.

تنور َکل‌کَل‌های «دوآتیشه» از آتشی داغ می‌شود که مهراب قاسم‌خانی آن را روشن می‌کند، با بخش‌های متنوعی از جمله اخبار و حاشیه‌های فوتبالی و هواداری، کشیدن ستاره‌ها پای میز اعتراف و مسابقه بین همان ستاره‌ها در زمین فوتبال «دوآتیشه» - که با تمام زمین‌های فوتبال دیگر دنیا فرق می‌کند – ادامه پیدا می‌کند. در این برنامه روایت‌هایی از هنرمندانی همچون مریم معصومی، محمد نادری، احسان کرمی، سپند امیرسلیمانی، میرطاهر مظلومی، علی اوجی می‌بینیم و پای حاشیه‌ها و صحبت‌های‌شان می‌نشینیم.

برای تماشای «دوآتیشه» فقط کافیست شما با چند کلیک ساده، در آیو «ثبت‌نام» کنید. علاوه بر تماشای دو آتیشه می‌توانید کلی فیلم، سریال، مستند، انیمیشن و برنامه‌های ضبط ­شده و زنده دیگر رو در کنار پخش زنده تمامی شبکه‌های سیما و بازپخش آنها تا 7 روز را تماشا کنید. به همه قابلیت‌های بالا، پخش با ترافیک رایگان هم اضافه کنید. مشترکین همراه اول، آسیاتک و گروه فن‌آوا نیز می‌توانند با حجم اینترنت رایگان «آیو» را تماشا کنند.  

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر