لزوم ضرورت آموزش برای کارکنان، کارگزاران و زائران

بیست و ششمین جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان حج و زیارت به ریاست آقای علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت برگزار شد.

لزوم ضرورت آموزش برای کارکنان، کارگزاران و زائران

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی رضا رشیدیان این جلسه ضمن تسلیت ایام فاطمیه، جان باختن تعدادی از هموطنان در کرمان طی مراسم تشییع جنازه پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین جان باختن تعدادی از هموطنان در پی سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی را تسلیت گفت.

وی همچنین یاد و خاطره سردار سرافراز اسلام و جمهوری اسلامی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و دیگر شهدای گرانقدر اقدام تروریستی اخیر امریکا را گرامی داشت و از ضربه مناسبی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نیرو‌های امریکایی در عراق زده است، تشکر و قدردانی کرد.

رئیس سازمان حج و زیارت در ادامه با اشاره به اصلاح صورت گرفته در ساختار سازمان حج و زیارت بر پویایی هرچه بیشتر سازمان و کارکنان در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: کار در حوزه حج و زیارت بر اساس انگیزه عقیدتی انجام می‌گیرد و کارمندان این سازمان بر اساس انگیزه‌های درونی به خدمت می‌پردازند.

وی با ابراز امیدواری در خصوص اینکه ساختار جدید سازمان موجب افزایش کارامدی و توانمندی بیشتر شود، گفت: امیدواریم با توجه به این ساختار جدید و هدف گزاری‌ها و برنامه ریزی‌های صورت گرفته، هیچ کدام حوزه‌های خدمتی در راستای ارتقای کیفیت خدمت مغفول نماند.

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه نباید در برنامه ریزی‌های جدید به فرآیند‌های سنتی اصرار بورزیم، تصریح کرد: باید بر اساس نیازسنجی و هدف گزاری برنامه ریزی صورت گرفته بنا به وظایف و استفاده از نیرو‌ها و امکانات بپردازیم؛ ضمن اینکه معاونان و مدیریت‌های محترم باید فضایی ایجاد کنند که از ظرفیت افراد صاحب نظر و ایده استفاده بیشتری نمایند.

رشیدیان همچنین بر ضرورت ارتقای کارآمدی با گسترش آموزش در سطوح کارکنان، کارگزاران و زائران تاکید کرد و گفت: آموزش در سه سطح ذکر شده از الزامات محسوب می‌شود و باید توجه جدی به آن صورت پذیرد.

وی در ادامه به موضوع دفاتر زیارتی و ضرورت ایجاد فضای مناسبتر برای فعالیت‌های آنان و هدایت صحیح آن‌ها تاکید کرد و گفت: باید به دفاتر زیارتی به عنوان حوزه جدی در برون سپاری کار‌های حج و زیارت عنایت شود و با هدایت مناسب از نقش آفرینی و ظرفیت آن‌ها در حوزه‌های حج و زیارت استفاده شود.

در ادامه، اعضای جلسه گزارشی از عملکرد ادارات زیر مجموعه خود ارائه کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان