خواننده های معروف قبل از کنسرت چه چیزهایی سفارش می دهند؟

خیلی از ما کنسرت رفتن رو دوست داریم اما کمتر کسی میدونه عوامل کنسرت برای این که کنسرت تمام و کمال به مرحله اجرا برسه چه تلاش هایی میکنن. اجرا کننده ها ممکنه پای کدوحلوایی سفارش بدن یا بخوان توی اتاقشون یه میمون داشته باشن و خیلی موارد دیگه.

خواننده های معروف قبل از کنسرت چه چیزهایی سفارش می دهند؟

خیلی از ما کنسرت رفتن رو دوست داریم اما کمتر کسی میدونه عوامل کنسرت برای این که کنسرت تمام و کمال به مرحله اجرا برسه چه تلاش هایی میکنن. اجرا کننده ها ممکنه پای کدوحلوایی سفارش بدن یا بخوان توی اتاقشون یه میمون داشته باشن و خیلی موارد دیگه.

اما بیایید ببینیم خواننده های معروف قبل از اجرای کنسرت چه چیزهایی سفارش میدن. بعضی از اون ها سفارش هاشون خیلی احمقانه ست اما بعضی هاشون جالب و گیج کننده.

رابی ویلیامز

تنظیم کننده های کنسرت رابی باید 280 عدد حوله، 3 کپسول آتش نشانی، 3 اتاق پرو، 3 اتاق پرسنل، و 5 دفتر کار برای 8 مدیر فراهم کنن. این خواننده قبل از هر کنسرت 1 ماساژور، 6 سرآشپز و 6 بادیگارد سفارش می ده.

رابی برای غذا 16 لیتر شیر، 24 عدد دونات، 48 عدد پاچین مرغ سفارش می ده. از سفارش های عجیب دیگه این خواننده 1 عدد عکس دالایی لاما، یک عدد درخت بنسای و یک عدد زیر سیگاری و از همه جالب تر یک عدد میمون است.

بریتنی اسپیرز

این خواننده پاپ استار 200 عدد حوله، 1 تن یخ، 13 اتاق پرو و پرسنلی که فقط لباس سفید پوشیدن. اینا درخواست های نرمال بریتنی اسپیرز هستن.

بریتنی توی همه کنسرت هاش باید به وسیله نقلیه خصوصی دسترسی داشته باشه و با ماشین گلف داخل اتاق پرو به این طرف و اون طرف حرکت میکنه. اون حتی مدل سطل زباله و استیکرهای روی اون رو هم انتخاب میکنه.

جنیفر لوپز

جنیفر لوپز دوست داره اتاق پرو شبیه اتاق اسپا داشته باشه. دیوارها و مبل ها باید سفید باشن یه گلدون با 24 رز سفید و 24 عدد بطری آب گرم هم داخل اتاق باشه. علاوه بر همه این ها آب نارگیل، آلوئه ورا و دارچین تازه هم سفارش میده.

بیانسه

بیانسه یک اتاق پرو با دو بخش مجزا سفارش میده که دمای اتاق نباید بیشتر از 71 درجه فارنهایت باشه. یک عدد دستگاه قهوه ساز مدل جدید و تعدادی شمع با رایحه گل رز از سفارش های جالب این خواننده ست. منوی غذای بیانسه شامل پاچین مرغ با فلفل کاین میشه و نوشابه هیچوقت جایی تو برنامه غذاییش نداره. بیانسه زمانی که به مسکو رفت 10 عدد ماشین مرسدس بنز سفارش داد.

کانیه وست

این خواننده رپ حوله های سیاه از برند ورساچه و لباس های جنس نخ اصل برای راننده خصوصیش سفارش میده. از سفارش های عجیب کانیه وست یک دستیار برای صاف کردن فرش داخل اتاق پرو، یک عدد گلدان و اسپیکر مانیتورینگ Genelec 1031A هست که نباید از تاریخ تولید اون بیشتر از 10 سال گذشته باشه.

التون جان

التون جان همیشه قبل از هر کنسرتی یه اتاق برای کالکشن عینک های جالبش سفارش میده که بیشتر از 4000 جفت عینک داشته باشه. موقعیت این اتاق از نظر دما و رطوبت خیلی خاصه. داخل اتاق باید یک عدد قاشق از جنس نقره و تزئین شده با الماس وجود داشته باشه و همینطور میوه های متفاوتی از آمریکای جنوبی.

پاول مک کارتنی

یکی از سفارش های پاول مک کارتنی قبل از کنسرت 6 عدد گلدان پر از گل و گیاه هست. گل های گلدون نباید زیاد برگ داشته باشن مخصوصا در قسمت ساقه. ظاهرا پاول مک کارتنی به گل علاقه زیادی داره چون علاوه بر گلدون ها گل نیلوفر سفید و گل رز سفید و صورتی هم سفارش میده. مبل های داخل اتاق پرو نباید از جنس چرم یا پوست باشن و گوشت به کلی از منوی غذای اون باید حذف بشه.

استینگ

این خواننده که میلیون ها طرفدار از سرتاسر دنیا داره چیزهایی که در کنسرت هاش سفارش میده 8 عدد حوله سیاه، میوه های ارگانیک، چای بابونه، گیاهان گلدانی و یک اتاق جداگانه برای ابزارآلات موسیقی و یک اتاق جداگانه برای تمرین مدیتیشن هستن. همه بادیگاردهای این خواننده معروف باید تیشرت و ژاکت های شبیه هم بپوشن هیچ اسلحه ای همراه خود نداشته باشن. استینگ همیشه همراه با کنسرت هاش یه دکتر هم سفارش میده تا ویتامین های مورد نیازش رو بهش برسونه.

ادل

ادل خواننده معروفی که جوایز موسیقی زیادی گرفته کلا با خوردن هر نوع عسل ارگانیک مخالفه. منوی غذاهای ادل شامل ساندویچ مرغ همراه با کاهو و شراب قرمز هست. ادل قبل از کنسرت هاش یه سفارش عجیب داره و اون هم 6 عدد قاشق چای خوری از جنس فلز هست.

تیلور سوییفت

سفارش های تیلور سوییفت قبل از کنسرت هاش بیشتر به منوی غذاش مربوط میشه. از خوراکی هایی که این خواننده پر طرفدار سفارش میده این موارد هستن: کارامل لاته همراه با 2 عدد استویا، پای کدو از برند استارباکس، 100 گرم روغن، 12 بطری نوشیدنی الکلی نیوکاسل، یک عدد آووکادو، نیم لیتر ماست یخ زده Ben & Jerry همراه با شکلات.

آیا به نظر شما هم این سفارش ها عجیب و غیرعادی میان؟

استفاده از مطالب بدونیم فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع ، بلا مانع است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان