نجاریان: کاش داوران را برای بازی‌های پلی آف فوتسال توجیه می‌کردند

سعید نجاریان مدیرعامل باشگاه شهروند ساری از برگزاری فشرده لیگ برتر در نیم فصل دوم انتقاد کرد و گفت: باشگاه‌ها برای موفقیت تیم ملی جانفاشانی کردند و امیدواریم تیم ملی نتایج مطلوب را بگیرد.

نجاریان: کاش داوران را برای بازی‌های پلی آف فوتسال توجیه می‌کردند

سعید نجاریان عضو سابق هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال و مدیرعامل شهروندساری در گفت‌وگو با ایسنا، در آستانه اولین بازی تیمش در مرحله یک‌چهارم نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال گفت: یک نیم فصل دوم فشرده را داشتیم و همه تیم‌ها به خاطر تیم ملی و تاکید کمیته فنی و توسعه فوتسال با این فشردگی موافقت کردند که امیدواریم با نتیجه گیری تیم ملی همراه باشد. حالا هم برای پلی آف بازی ها با همان فشردگی دنبال می‌شود و بین دو بازی اول 4 روز و بازی دوم و سوم 48 ساعت فاصله هست.این اتفاق هم فشار به تیم ها را زیاد می کند و هم حساسیت بازی‌ها را بالاتر می‌برد.

نجاریان ادامه داد: با توجه به حذفی بودن بازی‌ها و اهمیت سوت‌های داوران، اولا سازمان لیگ کمیته فوتسال باید از نمایندگان خبره و با تجربه برای بازی‌ها استفاده کند و کمیته داوران هم داوران باتجربه را به کار بگیرد. کاش یک جلسه توجیهی کوتاه برای داوران برگزار می‌شد و اهمیت بازی‌های این مرحله و تفاوت آن با بازی‌های لیگ به داوران گوشزد می‌شد.

مدیرعامل شهروند ساری با تمجید از عملکرد تیمش تاکید کرد: از شرایط تیم رضایت دارم و خوشحالم که در جمع 4 تیم اول قرار گرفتیم.بازی با ستارگان ورامین سخت است چرا که این تیم پیشینه ای به نام منصوری قرچک دارد و از کادرفنی و بازیکنان با تجربه‌ای سود می برد. بازی دو هفته قبل ما در ساری بسیار دیدنی و نزدیک بود و فکر می‌کنم تقابل دشواری با این تیم داریم که امیدوارم سربلند باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان