کشف بیش از ۱۰۰ کیلو گرم مواد مخدر از غرب تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از دستگیری ۹ متهم و کشف بیش از ۱۰۰ کیلو گرم مواد مخدر از غرب تهران خبر داد.

کشف بیش از 100 کیلو گرم مواد مخدر از غرب تهران

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: در پی اطلاع از اینکه تعدادی خرده فروش مواد مخدر در مخفیگاهشان در غرب پایتخت، اقدام به توزیع مواد مخدر می کنند، تحقیق در این خصوص آغاز و بررسی موضوع در دستور کار معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی گفت: در تحقیقات انجام شده و پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد که خبر صحت دارد و متهمان اخیرا مقادیری مواد مخدر از قاچاقچیان جنوب کشور خریداری کرده است و با دپو کردن آن در محل سکونتشان به صورت خرده فروشی در حال توزیع هستند.

حسنوند با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، ادامه داد: دستور دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنان صادر شده و ماموران موفق شدند ضمن مراقبت‌های ویژه از مخفیگاه سوداگران مرگ، صبح روز بیست و هفتم دی ماه با اطمینان از اینکه متهمان در داخل مخفیگاهشان حضور دارند، آنان را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه در این رابطه 9 سوداگر مرگ دستگیر شد، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 50 کیلو و 760 گرم هرویین، 55 کیلو تریاک و مقادیری حشیش، 2 دستگاه کارت خوان بانکی و مبلغ 35 میلیون و 300 هزار تومان وجه نقد حاصل فروش مواد مخدر کشف و متهمان پس از انتقال به پلیس مبارزه با مواد مخدر به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر افزود: با اعتراف صریح متهمان به جرم ارتکابی و تحقیقات تکمیلی پرونده، هر 9 خرده فروش مواد مخدر در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان