شاکری:

راه های شفاف سازی شمارش آرا و رأی گیری بسته است /کدام مرجع استفاده از نرم افزار را تایید کرده است؟

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر گفت:متاسفانه نظارت در این دوره از انتخابات مبهم است و راه های شفاف سازی شمارش آرا بسته است.

راه های شفاف سازی شمارش آرا و رأی گیری بسته است /کدام مرجع استفاده از نرم افزار را تایید کرده است؟مجتبی شاکری عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر در گفتگو با خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان چند نکته  در خصوص نظارت این دوره از انتخابات اظهار کرد: فرمانداری براساس قانون باید تجمیع را انجام داده و به وزارت کشور تحویل بدهد اما بدون انجام این کار، تحویل وزارت کشور داده است و وظیفه قانونی خود را انجام نداده است.

وی افزود:هیئت نظارت باید هیئت اجرایی را کنترل کند و د رصورت بروز اشکال آن را برطرف کند اما این ساز و کار طراحی نشده بود.

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر با اشاره به بکار بردن نرم افزار برای تجمیع آمار گفت:حرف و حدیث های بسیاری درباره این نرم افزار مطرح است که بر اساس چه قانونی از این نرم افزار استفاده می شود و چه مرجع صلاحیت داری آن را تایید کرده است؟

رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر گفت:برای نظارت در شعب اخذ رأی هم حقی برای نامزدها قائل نشدند و تعداد بازرسان را از 50 نفر به 15 نفر کاهش دادند که این جریان نظارت قابل قبول نیست.

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر با بیان اینکه هنوز نتایج نهایی اعلام نشده است ادامه داد:تقاضای بازشماری آرا را پس از اعلام نتایج رسمی داریم .

شاکری تاکید کرد:متاسفانه راه های شفاف سازی رأی گیری و شمارش آرا و چگونگی به کار بردن نرم افزار بسته است و با نوعی ابهام مواجه هستیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان