ماهان شبکه ایرانیان

هزینه ۳۰ میلیارد ریالی برای مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین گفت: برای بهره برداری‌ کامل از مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان به ۱۷۰ میلیارد ریال دیگر نیازمندیم.

هزینه 30 میلیارد ریالی برای مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین

به گزارش ایسنا،‌ امیر بهنام پیری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با اشاره به پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس بیان کرد:  تاکنون 30 میلیارد ریال برای این پروژه هزینه شده و برای بهره برداری از آن به 170 میلیارد ریال دیگر نیازمندیم.

وی گفت: این مرکز که در بوستان باراجین احداث می‌شود بالغ بر 9700 متر مربع زیربنا و در دو طبقه احداث خواهد شد.

پیری با اشاره به جمع‌آوری3000جلد اسناد شهدای استان مربوط به دوران دفاع مقدس، تاکید کرد: با راه‌اندازی موزه دفاع مقدس تمامی آثار متعلق به شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و همچنین برخی از ادوات جنگی به معرض دید علاقه‌مندان گذاشته می‌ شود.

همچنین در همین رابطه علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین هم یادآور شد: در حال حاضر پیمانکار این پروژه عملیات اجرایی اسکلت و سقف طبقه نخست این مجموعه را باید در دستور کار خود قرار دهد.

وی گفت: با تهیه طرح محوطه سازی این مجموعه، توصیه می‌شود دیوارکشی پروژه نیز مورد توجه قرار گیرد و این در حالی است که دستگاه‌های دولتی از جمله شهرداری، سپاه، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به همراه ارتش نیز می‌توانند در این بخش کمک حال باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان