سردار رحیمی :

نیروی انتظامی تنها ضابط عام قوه قضائیه در زمینه رونق تولید است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: نیروی انتظامی به عنوان رکن اصلی استقرار نظم و امنیت کشور و به عنوان تنها ضابط عام قوه قضائیه و دولت به دنبال ایفای نقش اساسی خود در زمینه رونق تولید است.

نیروی انتظامی تنها ضابط عام قوه قضائیه در زمینه رونق تولید است

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در همایش نقش امنیت در اقتصاد ملی و رونق تولید اظهار کرد: به دنبال یک نگاه هم‌افزا، وحدت‌بخش و یک حرکت جهادی و جدی در این مسیر هستیم که اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب را عملیاتی کنیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت:سرلوحه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب برای غلبه بر مخاطرات اقتصادی، تعامل، هم‌زبانی و همدلی بین صنعتگران، دستگاه قضایی و پلیس را از جمله اهداف این همایش است.

وی بیان کرد: رونق تولید یعنی  استفاده از ظرفیت‌های نخبگان کشور و حمایت همه‌جانبه از تولیدکنندگان و صنعتگران، ایجاد تعامل بین نخبگان و فعالان اقتصادی با ناجا، برنامه‌ریزی برای برخورد با قاچاق کالا و ارز و مفسدین اقتصادی، توسعه گفتمان‌سازی در ایجاد امنیت اقتصادی، کنترل نظارت و شناسایی مفسدان اقتصادی و سیاست‌گذاری و اقدامات ایجابی پلیس از جمله دیگر اهداف این همایش است.

سردار رحیمی تاکید کرد: نیروی انتظامی به عنوان رکن اصلی استقرار نظم و امنیت کشور و به عنوان تنها ضابط عام قوه قضائیه و دولت به دنبال ایفای نقش اساسی خود در  زمینه رونق تولید است.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: ما در صدد هستیم تا حمایتی همه‌جانبه از رونق تولید داشته باشیم و با یاری صنعتگران و مردم، اقتصادی درون‌زا، متکی بر غیرت و همت را با استفاده از خرد جمعی در راستای تولید ملی داشته باشیم.

سردار رحیمی افزود:به معدود افرادی که به دنبال سوءاستفاده و فساد هستند ،هشدار می‌ دهیم که نیروی انتظامی در راستای وظایف قانونی خود با جدیت و اشراف کامل مقتدرانه و بنا بر قانون با آن ها برخوردی قاطع خواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان