ماجرای پاسپورت آمریکایی باران کوثری و تازه‌شدن داغ مردم‌ از سلبریتی‌ها

حالا براساس آنچه منتشر شده، خانم کوثری تابعیت آمریکایی هم دارند. گرچه تکذیب احتمالی این مساله، چندان دردی از او سایر سلبریتی‌ها دوا نمی‌کند.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - به تازگی تصویری از پاسپورتی آمریکایی منتشرشده است که نام "باران کوثری" در آن درج شده است.

 باران کوثری از جمله لیدرهای گروه هنرمندان حامی حسن روحانی در کمپین انتخاباتی او در سال 96 بود. تا جایی که در ورزشگاه آزادی میکروفون به دست گرفت و آینده سیاه بدون "روحانی" را فریاد زد و همه را از روزهای سیاه "دلار 5 هزارتومانی، تحریم، سایه جنگ، و ..." ترساند.
 
حالا براساس آنچه منتشر شده، خانم کوثری تابعیت آمریکایی هم دارند. گرچه تکذیب احتمالی این مساله، چندان دردی از او سایر سلبریتی‌ها دوا نمی‌کند. چرا که تابعیت دوگانه، به دنیا آوردن فرزند در خارج از کشور، اقامت‌های فصلی و ... اساسا موضوعی رایج در سبک زندگی سلبریتی‌های ایرانیست.

به عنوان مثال، حامد بهداد چندی قبل تصاویری از سفر تفریحی خود به آمریکا و بازدید از هالیوود را منتشر کرده بود که همزمان با معافیت مالیاتی بازیگران از سوی دولت، با واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد.

بهداد چندی قبل در واکنش به گرانی بنزنی و حوادث آبان‌ماه نوشته بود: «مفتضح ما هنرمندان که به امید بهبود جامعه فریب خوردیم و رأی دادیم و تشویق کردیم و ناسزا خوردیم».

سیروان خسروی خواننده پاپ کشورمان نیز به تازگی از پیشنهاد مالی 3 سانس کنسرت تهران برای خوانندگی در کمپین‌های انتخاباتی روحانی پرده برداشته است. پیشنهادی که مهراب قاسمخانی مسوول سازماندهی آن بوده و البته مورد قبول سیروان واقع نشده است.

با بروز مشکِلات مدیریتی دولت روحانی و محقق نشدن وعده‌های رییس جمهورِ مورد حمایت این گروه از سلبریتی‌های عمدتا دوتابعیتی، هریک به نوعی بدنبال فرار از مسوولیت هستند.

انتشار لیست بازیگران دوتابعیتی در گذشته و حالا تصویر منتسب به پاسپورت آمریکایی باران کوثری نشان از فاصله این گروه با عموم مردم و طبقه متوسط جامعه ایران دارد که بدون هرگونه صلاحیت، در بزنگاههای حساس سیاسی برای ملت نسخه می‌پیچند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان