مدیر کل کمیته امداد استان تهران خبر داد؛

کمک ۳۲۴ میلیونی نمازگزاران تهرانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

پرینچی از کمک ۳۲۴ میلیون تومانی نمازگزاران استان تهران به هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان خبر داد.

کمک 324 میلیونی نمازگزاران تهرانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
کمک 324 میلیونی نمازگزاران تهرانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید ابوالفضل پرپنچی مدیر کل کمیته امداد استان تهران از کمک 324 میلیون تومانی نمازگزاران استان به هموطنان سیل زده در استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: این کمک‌ها در نماز جمعه شهر تهران و شهرستان‌های استان دریافت شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران با اشاره به برگزاری نماز جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب و حضور گسترده مردم در این مراسم بیان کرد: کمیته امداد استان تهران با استقرار 30 پایگاه در مصلی امام خمینی (ره) و حدود 20 پایگاه در شهرستان‌ها اقدام به دریافت کمک‌های نمازگزاران کرد.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های ادارات کمیته امداد مناطق 7، 6، 9 و 21 تهران در مصلی امام خمینی (ره) کمک‌های نمازگزاران نوع دوست را دریافت کردند، تصریح کرد: کمک‌های نمازگزاران در مصلی تهران برای هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان 294 میلیون تومان بوده است.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران به راه‌های کمک به هموطنان سیل زده اشاره کرد و افزود: مردم نیکوکار همچنین می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری # 5 * 021* 8877*و یا تلفن 7355-021 و درج عدد 17 گزینه 2 عنوان کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان، وجوهات نقدی خود را برای خانواده‌های سیل‌زده ارسال کنند.

پرپنچی خاطر نشان کرد: علاوه بر روش‌های الکترونیکی تمامی ادارات کمیته امداد استان تهران و مراکز نیکوکاری، آماده دریافت کمک‌های نقدی و کالایی مردم خیر و نوع دوست استان هستند.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده توسط نمازگزاران تهرانی، خاطر نشان کرد: علاوه بر کمک به هموطنان سیل زده 100 نفر از نمازگزاران به عنوان حامیان فرزندان یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان تهران اعلام آمادگی کردند.

پرپنچی ضمن تقدیر و تشکر از نمازگزاران استان تهران که در عرصه کمک به هموطنان سیل زده و نیازمندان نیز از هیچ کمکی دریغ نکردند، گفت: همچنین آرزوی هشت نفر از فرزندان ایتام توسط نمازگزاران نیک اندیش برآورده شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان