طرح هوای پاک گروه بهمن با مراجعه حداکثری مشتریان به پایان رسید

به گزارش اقتصادآنلاین، هر ساله با آغاز فصل سرما کلانشهرهای کشور به ویژه تهران با افزایش حجم آلودگی مواجه هستند که منجر به آسیب پذیری هموطنان به ویژه سالمندان و کودکان می شود و در این امر خودروهای سواری نقش بسیار موثری دارند، به همین جهت اجرای اقدامات پیشگیرانه و سرویس های دوره ای به موقع می تواند به بهبود شاخص کیفیت هوا کمک کند.

چندی پیش سازمان خدمات پس از فروش گروه بهمن به ارائه خدماتی در طرح پانزده روزه هوای پاک برای کمک به کاهش آلودگی هوا از 14 لغایت 30 دی ماه 98 به مشتریان دارای خودرویB30، H2 و وانت کارا 2000cc  اقدام کرد.

در طرح هوای پاک برای دارندگان خودروهای مذکور تخفیف قابل توجهی در ارائه قطعات موثر در کنترل آلاینده ها از جمله فیلتر هوا، روغن و فیلتر روغن، ضد یخ، شمع موتور و علاوه بر آن عیب یابی با دستگاه دیاگ، بازدید عملکرد بخاری در نظر گرفته شد و همچنین اجرت خدمات یاد شده در این طرح رایگان بود.

این طرح در 30 دی ماه 98 با موفقیت به پایان رسید و طبق آخرین نظرسنجی صورت گرفته، میزان رضایت مشتریان از تخفیفات ارائه شده و خدمات رایگان دریافتی بیش از 80% بود. لازم بذکر است بر پایه همین نظرسنجی بیش از 45% از مشتریان با دریافت پیامک از اجرای طرح هوای پاک مطلع شدند و 68% از آنان قبل از مراجعه به نمایندگی ها از طریق سامانه نوبت دهی نسبت به دریافت نوبت پذیرش اقدام کرده بودند.

طرح هوای پاک توسط تعمیرکاران آموزش دیده و مجرب در نمایندگی های منتخب گروه بهمن در سطح کشور انجام شد و با مراجعه قابل توجهی از دارندگان خودروهای شامل این طرح برای استفاده از قطعات و خدمات با کیفیت و استاندارد همراه بود.

گروه بهمن با اجرای طرح هوای پاک سعی در داشتن سهمی هر چند اندک در کاهش آلودگی هوا داشت، چرا که هوای پاک بزرگترین میراثی است که می توانیم به آیندگان و فرزندان خود تقدیم کنیم تا شاهد نسلی سالم، باهوش و کارآمد باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان