راه اندازی سامانه مبادلات بین بنگاهی صندوق حمایت از توسعه زنبورداران کشور

مدیر عامل بانک توسعه و تعاون گفت: سامانه مبادلات بین بنگاهی صندوق حمایت از توسعه زنبورداران کشور با حذف واسطه گران و تسهیل مبادلات راه اندازی شد.

راه اندازی سامانه مبادلات بین بنگاهی صندوق حمایت از توسعه زنبورداران کشور
به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدوی مدیر عامل بانک توسعه و تعاون در مراسم افتتاح نهاد ملی ارتقای بهره وری، مهارت و اتصال به بازار و رونمایی از محصولات جدید قرص ژل رویال و سامانه مبادلات صنعت زنبورداری اظهار کرد: کمتر از 10 سال است که بانک توسعه و تعاون کار خود را به طور رسمی آغاز کرده است.

او با بیان اینکه 70 درصد تسهیلات بانک توسعه و تعاون به بخش تعاونی‌ها اختصاص دارد ،ادامه داد :فعالان اقتصادی در حوزه‌های کشاورزی ،مسکن و ساختمان از این تسهیلات بهره‌مند می‌شوند که زنبورداران زیرمجموعه بخش کشاورزی هستند.

مهدوی با بیان اینکه سامانه مبادلات بین بنگاهی صندوق حمایت از توسعه صنعت زنبورداری کشور با در نظر گرفتن اهداف ذینفعان راه‌اندازی می‌شود، گفت: حمایت از صنعت زنبورداران یکی از مشتریان قدیمی و باسابقه بانک توسعه و تعاون است که تاکنون در مجموع 30 میلیارد تومان تسهیلات از بانک توسعه و تعاون دریافت کرده است.

مدیرعامل بانک توسعه و تعاون گفت: خدمات ارائه شده در این سامانه با حذف واسطه گران و تسهیل مبادلات در صنعت زنبورداری صورت می‌گیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر