سرقت از منزل تنها برای خرید مواد مخدر

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق منزل در غرب تهران که تنها برای خرید مواد مخدر سرقت کرده بود ،خبر داد.

سرقت از منزل تنها برای خرید مواد مخدر

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ کارآگاه "محسن معظمی گودرزی" رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت گفت: هیجدهم فروردین ماه امسال خانمی با مراجعه به کلانتری 138 جنت آباد شکایتی را مبنی بر سرقت منزلش طرح و پس از ثبت شکایت اولیه پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم آگاهی قرار گرفت.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت گفت: در گام نخست شاکی به پایگاه دوم دعوت و در تحقیقات پلیسی اظهار داشت، سارق یا سارقان پس از تخریب در ورودی به داخل ساختمان وارد و کلیه طلاجاتم را به ارزش تقریبی 30 میلیون تومان ربوده اند.

وی تصریح کرد: در تحقیقات میدانی کارآگاهان مردی 30 ساله را شناسایی کردند و در تطبیق چهره وی با اطلاعات مجرمان حرفه‌ای به دست آمد متهم سابقه دار بوده و فردی به نام آرمین می‌باشد.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت افزود: با تلاش کارآگاهان و انجام اقدامات پلیسی سرانجام نشانی متهم واقع در صفادشتِ شهریار بدست آمد و دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

گودرزی ابراز داشت: اکیپی از کارآگاهان این پایگاه با دستور قضائی به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند وی را در هفتم دی ماه دستگیر کنند.
وی با اشاره به اینکه در بازرسی از منزل سارق تعدادی ساعت مچی، لوازم منزل شامل LCD، لپ تاپ، دوربین عکاسی و... کشف شد، گفت: سارق همچنان منکر هر گونه جرمی می‌شد در نهایت با مشاهده مستندات و مدارک غیر قابل انکار لب به اعتراف گشود و به 10 فقره سرقت منزل اقرار کرد و اظهار داشت برای تامین هزینه مصرف مواد مخدر سرقت‌ها را انجام داده ام و طلا‌های سرقتی را به مبلغی بسیار کمتر از ارزش واقعی آن‌ها فروختم.
گودرزی در پایان گفت: تحقیقات پلیسی برای کشف شایر جزئیات پرونده توسط کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی ادامه دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان