سیل مهربانی از دانشگاه دریانوردی چابهار به دشتیاری

ایسنا/سیستان و بلوچستان اگرچه سیل سیستان و بلوچستان را غرق در آب و ویرانی کرده بود اما مردم ایران مثل همیشه هم‌وطنان خود را فراموش نکردند، آنها این بار نیز بر خلاف کمک‌هایی که با تأخیر و کمبود می‌رسیدند، با شدت و حدت بیشتر از تمام وجود مایه گذاشتند و کمک های خود را به سمت سیستان و بلوچستان گسیل کردند.

سیل مهربانی از دانشگاه دریانوردی چابهار به دشتیاری

موسسه خیریه "طلوع بی نام و نشان ها" با توجه به تجربه خود در امر کمک رسانی در راس هرم کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان قرار گرفت؛ این موسسه خیریه با تیم خبره و همیشه همراه و یاور خود، با تمام آنچه در توان داشت، به سمت شهرستان چابهار حرکت کردند تا بخش دشتیاری را که سیل خسارت‌های فراوانی به آن وارد کرده بود پشتیبانی کند.

رئیس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار نیز سلف سرویس دانشگاه را در اختیار این گروه خیر قرار داد تا این موسسه فعالیت خود را جهت کمک به هموطنان سیل زده آغاز نماید.

موسسه خیریه طلوع بی نام و نشان ها به مدت 10 روز است که تمامی منطقه دشتیاری را از اقلام ضروری گرفته تا مواد غذایی سیراب کرده و باید در نظر داشت بدون کمک های مردمی از سراسر ایران این موضوع مهم ممکن نبود.

مسیول موسسه خیریه طلوع بی نام و نشان ها، در گفت‌وگو با ایسنا گفت: از وقتی که به چابهار آمده ام خدا نیز به کمک ما آمده است و همه چیز دست به دست هم داده تا بتوانم در خدمت این مردم شریف منطقه باشم.

اکبر رجبی در ادامه اظهار داشت: تمامی تیم موسسه در سلف سرویس دانشگاه دریانوری و علوم دریایی چابهار مستقر شده و پخت غذا را شروع کردیم و مردم ایران نیز کمک های خود را شامل انواع اقلام ضروری، خوراکی و پوشیدنی برای ما ارسال کردند و موسسه نیز همه  کمک های آنان را در اختیار مردم سیل زده  قرار داده است.

وی که وظیفه خود را کمک به همنوع می‌داند، از هدف خود در پایه گذاری این موسسه گفت و افرود: خیریه طلوع بی نام و نشان ها با هدف سر و سامان دادن به زندگی معتادان و بی سرپناهان کارتن خواب آغاز کرد و روزبروز با استعانت از خداوند متعال به گستره کارهای خیرخواهانه‌اش افزوده شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان