ساخت ایستگاه فضایی بین المللی با لگو و ارسال آن به فضا [تماشا کنید]

کمپانی LEGO از کیت ایستگاه فضایی بین المللی رونمایی کرد. این کیت از ۸۶۴ قطعه تشکیل شده و به پاس خدمات دو دهه ای این ایستگاه ساخته شده است. این شرکت در اقدامی تبلیغاتی و جالب، لگو را پس از تکمیل شدن به جو زمین فرستاد.

ساخت ایستگاه فضایی بین المللی با لگو و ارسال آن به فضا [تماشا کنید]

کمپانی LEGO از کیت ایستگاه فضایی بین المللی رونمایی کرد. این کیت از 864 قطعه تشکیل شده و به پاس خدمات دو دهه ای این ایستگاه ساخته شده است. این شرکت در اقدامی تبلیغاتی و جالب، لگو را پس از تکمیل شدن به جو زمین فرستاد.

کیت ایستگاه فضایی بین المللی شامل پلتفرم، شاتل فضایی، ماهواره جداشدنی و دو فضانورد کوچک بوده و برای افراد 16 سال به بالا ساخته شده است.

در این کیت نیز همانند دیگر محصولات لگو، شاهد توجه زیاد به جزئیات هستیم و قسمت های مختلف آن از جمله هشت پنل خورشیدی، فضاپیما و فضانوردان با دقت بسیار طراحی شده اند. عرض این کیت پس از تکمیل شدن 49 سانتی متر می شود. لگو برای ساخت این کیت از متخصصین ناسا مشورت گرفته تا محصول نهایی هر چه بیشتر به نمونه واقعی نزدیک شود.

کمپانی لگو در اقدامی جالب این کیت را به کمک بالن هواشناسی به جو ارسال کرد تا به ایستگاه واقعی نزدیک شود. لگو پیش از این، ست راکت ساترن 5 و ماه نشین مأموریت آپولو را نیز روانه بازار کرده بود.

لگو ایستگاه فضایی بین المللی

لگوی ایستگاه فضایی بین المللی از اول فوریه (12 بهمن) با قیمت 69 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

جالب است بدانید از دهه 90 میلادی تاکنون بیش از 87 میلیارد دلار برای ایستگاه فضایی بین المللی هزینه شده است. این ایستگاه سال 1998 به فضا پرتاب شد و در واقع یک آزمایشگاه است که در ارتفاع 330 تا 435 کیلومتری و با سرعت 28 هزار کیلومتر در ساعت دور زمین گردش می کند و حداقل تا سال 2030 به فعالیت ادامه خواهد داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان