رئیس قوه قضائیه وارد یزد شد

خبرگزاری فارس: آیت‌الله رئیسی در بدو ورود در فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی یزد، مورد استقبال آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده، ولی فقیه و امام‌جمعه یزد، محمدعلی طالبی استاندار و جمعی از مدیران کل نهاد‌ها و مسئولان قضایی، نظامی و انتظامی استان قرار گرفت.

رئیس قوه قضاییه به همراه یک هیئت عالی‌رتبه قضایی برای بررسی آخرین مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی به یزد سفر کرده و در چارچوب این سفر با نخبگان، کارآفرینان و تولیدکنندگان استان و اقشار مختلف مردم دیدار می‌کند.

شرکت در جلسه شورای عالی قضایی، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری، شرکت در نشست شورای اداری و نشست خبری از دیگر برنامه‌های وی است.

همچنین تعدادی از معاونان و مدیران کل قوه قضاییه در سفر به برخی شهرستان‌ها مسائل و مشکلات قضایی این مناطق را بررسی می‌کنند.

لازم به ذکر است که گروه‌های کارشناسی و ارزیابی از چند روز پیش برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش‌های کارشناسی در استان حضور یافتند و معاونان قوه قضائیه نیز با عزیمت به شهرستان‌ها، ضمن بررسی آخرین وضعیت قضایی مناطق مختلف استان یزد، گزارش آن را به رئیس قوه قضائیه منتقل می‌کنند.

رئیس قوه قضائیه: 9 هیئت مشکلات قضایی استان یزد را بررسی می‌کنند
آیت الله رئیسی اهداف سفر به استان یزد را تشریح کرد و گفت: 9 هیئت در شهرستان‌ها و هشت هیئت در مرکز استان مسائل را بررسی می‌کنند.

به گزارش تسنیم از یزد، آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به استان یزد در جمع خبرنگاران با معرفی استان یزد به عنوان قطب صنعتی و معدنی، گفت: استان یزد، استانی است که در آن فرهنگ و هنر با هم آمیخته شده و یک مرکزیتی برای گردشگری است.

وی افزود: صنعت گردشگری در این استان از مواردی است که می‌تواند به عنوان اقتصاد گردشگری فعال و هم در معرفی فرهنگ و تمدن ایرانی و هم در ارتباط با مسائل اقتصادی، بسیار راهگشا باشد.

رئیس قوه قضاییه از اعزام 17 هیئت به استان یزد برای بررسی مسائل این استان خبر داد و تصریح کرد: 9 هیئت در شهرستان‌ها و هشت هیئت در مرکز استان مسائل را بررسی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این سفر دیداری با قضات و کارکنان دادگستری و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان یزد خواهیم داشت. با مدیران عالی استان یزد در شورای اداری و همچنین با فرهیختگان، خانواده معظم شهدا، مردم و علمای این استان نیز دیداری داریم.

آیت الله رئیسی افرود: گزارش هیئت‌های اعزامی نهایتا در شورای عالی قوه قضاییه که امشب برگزار می‌شود، بررسی خواهد شد و تا حدی که امکان داشته باشد در این جلسه برای رفع مشکلات تصمیم گیری می‌گردد و آنچه که در استان امکانپذیر نیست را در مرکز پیگیری می‌کنیم.

رئیس قوه قضاییه اظهار کرد: امیدواریم مشکلات این استان که در بسیاری از امور پیشقدم بوده و به دارالعباده و دارلعلم معروف است، حل و رفع شود و دولت هم گام‌هایی را بردارد و به برکت شهدای عظیم الشان به ویژه شهید سلیمانی این سفر، بتواند سفر پربرکتی باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان