بارش برف و باران در جاده‌های کشور

خبرگزاری ایسنا: سرهنگ نادر رحمانی در مورد آخرین وضعیت راه‌های کشور با بیان اینکه برابر آخرین گزارش‌های دریافتی، بارش برف در اکثر محور‌های استان‌های کرمان، مرکزی، قزوین، سمنان، اصفهان، همدان، کهگیلویه و بویراحمد و خراسان شمالی گزارش شده است گفت: همچنین در محور‌های دیواندره-سقز و قروه-سنندج واقع در استان کردستان و ارتفاعات محور هراز بارش برف گزارش شده است.

وی در مورد بارش باران در محور‌های مواصلاتی کشور نیز افزود: در محور‌های برازجان-شیراز و چغادک-برازجان در استان بوشهر و اکثر محور‌ها استان فارس بارش باران گزارش شده است.

رحمانی با بیان اینکه در اکثر محور‌های استان‌های سمنان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و مرکزی تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است گفت: رانندگان توجه داشته باشند که در محور شیراز-سپیدان استان فارس، محور‌های اصفهان-الیگودرز، شهرضا-یاسوج، میمه-دلیجان، گلپایگان-خمین در استان اصفهان، محور‌های روانسر-پاوه، روانسر-جوانرود و روانسر-کامیاران در استان کرمانشاه، گردنه اسدآباد در استان همدان، محور‌های دیواندره-سقز و قروه-سنندج در استان کردستان، محور سلفچگان-اراک در استان قم تردد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: در اکثر محور‌های استان‌های قزوین، مرکزی، محور‌های همدان-اسدآباد، همدان-ساوه در استان همدان، محور سرابله-حمیل در استان ایلام، محور سلفچگان-قم در استان قم، محور اصفهان-شهرضا در استان اصفهان، محورملک آباد-تربت حیدریه در استان خراسان رضوی و ارتفاعات محور‌های هراز و فیروزکوه مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

رحمانی ادامه داد: همچنین ترافیک نیمه سنگین در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس درآزادراه قزوین ـ کرج گزارش شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان