فرمانده سپاه روح الله خبر داد:

راه اندازی نهضت تولید محتوا در رویداد تخصصی بسیج استان مرکزی

ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه روح الله گفت: غیر از ارتقاء و رشد توانمندی های فنی و خلاقانه بسیجیان که در رویداد تخصصی تولید محتوای فعالان بسیج استان مد نظر است، نهضت تولید محتوا را نیز شاهد خواهیم بود که در نهایت برترین های هر حوزه به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

راه اندازی نهضت تولید محتوا در رویداد تخصصی بسیج استان مرکزی

براساس اعلام ستاد کنگره شهدای استان مرکزی، سردار پاسدار محسن کریمی در حاشیه بازدید از اولین رویداد تخصصی تولید محتوای فعالان بسیج استان که به همت مرکز فضای مجازی سپاه روح‌الله در حال برگزاری است، اظهار کرد: اهمیت فضای مجازی در جنگ نرم امروز باید بیش از گذشته مورد توجه مردم و مسئولین باشد.

وی افزود:  امروزه فضای مجازی به دلیل برخورداری از ویژگی‌هایی همچون حضور اکثر آحاد جامعه، بیش از حوزه های دیگر به عرصه جنگ نرم بدل شده است.

کریمی با بیان اینکه دشمن در این فضا تلاشی سازمان یافته و گسترده به منظور استحاله هویتی جامعه ایرانی و نظام اسلامی را از ده های گذشته آغاز کرده که از شتاب فزاینده ای نیز برخوردار است، گفت:  در جنگ نرم کیفیت محتوا بسیار مهم است که در همین راستا نیز اولین رویداد تخصصی تولید محتوای فعالان فضای مجازی بسیج در استان مرکزی همزمان با دیگر استان های کشور در حال برگزاری است.

وی اظهار کرد: این رویداد 48 ساعته فرصتی است تا ضمن اینکه شرکت کنندگان در یک فضای دوستانه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند از راهنمایی‌های تیم داوری بهره گرفته و به رشد و پویایی برسند.

وی با بیان اینکه  به غیر از ارتقاء و رشد توانمندی های فنی و خلاقانه بسیجیان که در این رویداد مد نظر است، نهضت تولید محتوا را نیز شاهد خواهیم بود که در نهایت برترین های هر حوزه به مرحله کشوری اعزام خواهند شد، گفت: ضمن حمایت از آثار تولیدی فاخر مراحل تجاری سازی تولیدات نیز توسط سازمان فضای مجازی بسیج انجام خواهد شد.

محمد رفیعی رئیس پارک علم و فناوری استان مرکزی نیز امروز در بازدید از این رویداد با تقدیر از تولید محتوای انجام شده در این حوزه و تاکید بر پتانسیل های بسیار خوب موجود در این فضا گفت: خوشبختانه یکی از سیاست‌های اصلی پارک علم و فناوری، معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت علوم، تربیت واحدهای فناوری است که در حیطه فضای مجازی یا روال های به روز مانند بلاک چین در حال کار هستند.

وی افزود: آمادگی خود را در راستای حمایت و ارائه تسهیلاتی چون مشاوره و مربیگری و آموزش هایی که برای آشنا شدن با فضای کسب و کارهایی که به شکل جدید در حیطه فضای مجازی تعریف می شود، اعلام می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه سطح افراد حاضر در این رویداد بالا بود، عنوان کرد: به پتانسیل هایی که در چنین مجموعه‌ های فرهنگی مانند بسیج وجود دارد افتخار می کنیم و این مهم دلیلی بر این مدعاست که استان مرکزی خاستگاه حداقل یک چهارم مفاخر ایران بوده است.

این رویداد رسما از صبح روز چهارشنبه دوم بهمن ماه با رمز یا فاطمه الزهرا(س) و گرامیداشت یاد حاج قاسم سلیمانی آغاز شده و صبح جمعه به پایان خواهد رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان