معاون سابق روحانی: قرار گرفتنم در لیست اصلاح‌طلبان به دور اخلاق سیاسی است

خبرگزاری تسنیم: الهام امین‌زاده نماینده ادوار مجلس و مشاور سابق رئیس‌جمهور در دولت یازدهم در واکنش به قرار گرفتن نامش در برخی لیست‌های انتخاباتی منتسب به جریان اصلاحات در تهران گفت: با نزدیک شدن به موعد انتخابات مجلس، انتشار لیست‌هایی که غالباً گمانه‌زنی‌ سیاسی بوده یا اینکه روی انگیزه‌های سیاسی بسته می‌شود، در حال افزایش است.

وی افزود: متاسفانه در انتشار این گونه لیست‌ها به هیچ عنوان اخلاق سیاسی و انتخاباتی رعایت نمی‌شود و بعضاً شاهد هستیم که یک جریان سیاسی بدون هماهنگی با کاندیداها اقدام به قرار دادن نام آنها در لیست انتخاباتی خود می‌کند.

امین‌زاده در ادامه تصریح کرد‌: در راستای همین اقدامات به دور از اخلاق سیاسی، در روزهای اخیر لیست‌های انتخاباتی منتسب به جریان اصلاحات در برخی سایت‌ها و کانال‌ها در فضای مجازی در حال انتشار است که نام بنده نیز در آن لیست‌ها آورده شده است. در حال که هیچ هماهنگی با بنده برای قرار گرفتن نامم صورت نگرفته است.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس خاطرنشان کرد: از آنجا که محورهایی که مشی سیاسی بنده را تشکیل می‌دهد عبارت است از انقلابی‌گری، آرمان‌های امام خمینی و منویات مقام معظم رهبری، بنده به همین واسطه اعتراض خود را بابت قرار گرفتن نامم در لیست‌های منتسب به اصلاح‌طلبان، اعلام می‌‌کنم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان