به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی امراللهی مدیر عامل فروشگاههای زنجیرهای شهروند در تشریح اقدامات و برنامه ریزیهای در نظر گرفته شده در مدیریت جدید شرکت شهروند اظهار کرد: در راستای تحقق وظیفه ذاتی شهروند مبنی بر ارائه کالا و خدمات با کیفیت به مشتریان در نظر داریم در باشگاه مشتریان شهروند با خدمات جامعتر و نگاه ویژه تری به مقوله مشتری مداری توجه داشته باشیم.
امراللهی با مثبت ارزیابی کردن تحولات پیش رو در باشگاه مشتریان شهروند تصریح کرد: بر همین اساس پیشنهادات زیادی مبنی بر ساماندهی باشگاه مشتریان شهروند و ارائه خدماتی همسو با شان و کرامت مشتریان در حال بررسی است که به زودی جزئیات کامل و دقیق آن به اطلاع شهروندان خواهد رسیدف البته در فاز اول این پروژه در نظر داریم به لحاظ نرم افزاری تخفیفات و امتیازات ویژهای را برای مشتریان وفادار و قدیمیتر محاسبه کنیم.
مدیر عامل شرکت شهروند ضمن برشمردن ویژگیها و قابلیت نرم افزاری این طرح یادآور شد: قرار است در این پروژه ضمن بررسیهای دقیق و کارشناسی شده از رفتار خرید مشتریان برنامههای پیشنهادی برای ارتقاء خدمات شایسته و درخور به شهروندان اجرایی شود.
وی با اشاره به افزایش روزشمار مشتریان وفادار در شعب فروشگاههای شهروند خاطرنشان کرد: با توجه به اقبال مثبت و خوب مردم به فروشکاههای شهروند خود را موظف میدانیم با تکیه بر اعتماد و اعتبار مشتریانمان برند شهروند را به عنوان یک فروشگاه نام آشنا، مطمئن و انتخاب اول خانوادهها معرفی کنیم.