سرهنگ اسکندری خبر داد؛

سرقت‌های سریالی لوازم داخل خودرو توسط ۲ برادر

رئیس کلانتری ۱۷۴ قیام دشت از دستگیری ۲ برادر سارق در جریان سرقت‌های سریالی لوازم داخل خودرو و اماکن خصوصی با ۵۲ فقره سرقت خبر داد.

سرقت‌های سریالی لوازم داخل خودرو توسط 2 برادر

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مصطفی اسکندری رئیس کلانتری 174 قیام دشت گفت: با وقوع چند فقره سرقت لوازم خودرو و بررسی شکایت‌های انجام شده ماموران وجوه مشابهی را در سرقت‌های رخ داده کشف و احتمال این دارد که سارق یا سارقان پرونده یکسان باشد.

رئیس کلانتری 174 قیام دشت تصریح کرد: تیمی از ماموران تجسس کلانتری برای دستگیری عاملان این دزدی‌ها وارد عمل شدند و در تحقیقات میدانی به دست آمد که سرقت‌ها توسط 3 سارق انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد دو تن از سارقان برادر به نام‌های ابراهیم و امیر، 40 و 28 ساله هستند، افزود: ماموران در گام بعدی تجسس‌های پلیسی پی بردند هر دو برادر سابقه دار بوده و پیش‌تر با همین عناوین مجرمانه دستگیر و راهی زندان شده اند و اخیر این دو سارق از زندان آزاد شده اند.

سرهنگ اسکندری عنوان کرد: با اقدامات فنی و پلیسی محل تردد این 2 برادر در خیابان 17 شرقی شناسایی و مراقبت‌های ویژه پلیسی آغاز شد و ماموران کلانتری موفق شدند در هر دو سارق را زمانی که قصد خروج از منزل را داشتند دستگیر و برای ادامه تحقیقات پلیسی به کلانتری انتقال دادند.

این مقام پلیسی بااشاره به اینکه متهمان پس از انتقال به کلانتری به 50 فقره سرقت لوازم داخل خودرو با همکاری همدستشان در مناطق افسریه، مسعودیه، مشیریه، قیام دشت اعتراف کردند، گفت: همچنین متهمان به دو سرقت از اماکن خصوصی نیز معترف شدند.

کلانتر محله قیام دشت گفت: در گام بعدی تحقیقات پلیسی دستگیری سارق سوم پرونده در دستور کار قرار گرفت و ماموران موفق شدند سارق را در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از محل سکونتش تعدادی لوازم سرقتی نیز کشف کنند.

سرهنگ اسکندری در پایان گفت: متهمان برای تحقیقات بیشتر به دستور مقام قضائی در اختیار ماموران پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان