لزوم ایجاد یکپارچگی مدیریت در صیانت از حرایم تهران

عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران از لزوم ایجاد یکپارچگی مدیریت در صیانت از حرایم تهران خبر داد.

لزوم ایجاد یکپارچگی مدیریت در صیانت از حرایم تهران

به گزارش ایسنا، زهرا نژاد بهرام عصر امروز در مراسم رونمایی از سامانه هوشمند پایش حریم با بیان اینکه تجارب دو دهه اخیر در حریم نشان می‌دهد که با وجود داشتن ایده‌آل‌هایی برای حریم نتوانستیم به وضعیت مطلوب برسیم، گفت: ما باید واقعیت را با شرایط مطلوب پیوند دهیم و نمی‌توانیم بدون در نظر گرفتن مشکلات سیاست‌هایی را تدوین کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های صیانت از حریم ایجاد مدیریت یکپارچه است، افزود: وقتی مدیریت یکپارچه در حریم راهگشا نبود و نتوانستیم آن را ایجاد کنیم چرا به سراغ یکپارچگی مدیریت نرفتیم؟ یعنی اینکه با شهرداران شهرهای اطراف تهران در مورد لزوم صیانت از حریم به توافق برسیم و من به شخصه به استاندار تهران نامه نوشتم و عنوان کردم که به جای مدیریت یکپارچه در حریم از یکپارچگی مدیریت بهره ببریم و در تعامل با شهرستان‌های پیرامون تهران به توافقی مشترک در خصوص حریم برسیم و روی نقاط اشتراک‌مان صحبت کنیم.

وی با بیان اینکه حریم به مانند یک پرنده است که دو بال دارد گفت: یک بال حریم تبیین قوانین است که می‌توان با یکپارچگی مدیریت و اختلافات به آن دست پیدا کنیم و بال دیگر آموزش و استفاده از ظرفیت‌های حرایم است.

عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با انتقاد از نحوه تقسیمات کشوری اظهار کرد: تقسیمات کشوری دست ما را در حریم بسته است. به گونه‌ای که در تقسیمات کشوری متاسفانه مصالح شهرها دچار مشکلات عدیده‌ای شده است که باید برای آن نیز چاره‌ای بیندیشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان