رادولوویچ: اولین بار است که در این شرایط هستم!

سرمربی بوسنیایی ذوب آهن می‌گوید برای اولین بار در دوران مربیگری خود در چنین شرایطی بوده و برای بهبود تیمش نیازمند زمان است.

رادولوویچ: اولین بار است که در این شرایط هستم!

به گزارش ایسنا، میودراگ رادولوویچ، سرمربی ذوب‌آهن بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پارس جنوبی گفت: این پیروزی با تلاش بازیکنان به دست آمد. این برد از نظر روانی برای ما حائز اهمیت بود. من فقط 10 روز است که در ایران هستم و این برد را حاصل تلاش بازیکنان می‌دانم. این پیروزی باعث افزایش اعتماد به نفس تیمم شد و می‌توان آن را ثمره هشت جلسه تمرین دانست که من در کنار تیم بودم. بازیکنان تمام تمرین‌های ما را در زمین پیاده کردند. از طرفداران نیز تشکر می‌کنم که از تیم حمایت کردند.

وی ادامه داد: امیدوارم شاهد حضور هواداران بیشتری در ورزشگاه باشیم. همین که این بازی را بردیم، همه باید این را در نظر داشته باشند که الان شرایط آرام و باثباتی نداریم. بازیکنان جدید به ما ملحق خواهند شد. همه باید متحد و در خدمت باشگاه باشیم تا این روند را ادامه دهیم.

سرمربی بوسنیایی ذوب آهن خاطرنشان کرد: این تیم آینده خوبی خواهد داشت. بازیکنان بسیار پا به توپ هستند. البته خیلی کار و تلاش نیاز است تا تیم بهتری شویم و روند سختی را پیش رو خواهیم داشت. امیدواریم تیم ما بازی به بازی بهتر شود. کادر فنی و بازیکنان تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا هواداران از تیم راضی باشند.

رادولوویچ درباره قرعه دشوار تیمش از هفته سوم تا هفتم دور برگشت که با تیم‌های مدعی استقلال، سپاهان، تراکتور، شهرخودرو و ... باید بازی کند، گفت: ما باید با همه تیم‌ها بازی کنیم. مسلما اگر یکی، دو ماه برای آماده‌سازی تیم فرصت داشتم، کارم آسان‌تر بود. من 20 سال است که مربیگری می‌کنم اما اولین بار است در این شرایط قرار دارم. باید با شرایط و لیگ، بازیکنان آشنا شوم. این قضیه کار آسانی نیست. در این شرایط است که اهمیت این برد برای همه ما بیشتر می‌شود.

وی افزود: همه سعی و تلاش خودمان را می‌کنیم که با قدرت با همه تیم‌ها بازی کنیم. امیدوارم دو بازیکن جدید در چند روز آینده به تیم ما اضافه شوند. این موضوع باعث افزایش رقابت در بین بازیکنان می‌شود. انتظار دارم عملکردمان بازی به بازی بهتر شود.

سرمربی ذوب آهن درباره شرایط بازیکنان خارجی جدید تیمش و اینکه آیا آن‌ها با نظر او جذب شدند گفت: دارکو (بازیکن کروات جدید ذوب آهن) مدیر برنامه خودش را دارد و من مدیر برنامه صاحب بازیکن نیستم. او پیشنهاد داد و باشگاه هم قبول کرد. می‌توانم در جواب مدیریت که می‌پرسد بازیکن خوب است یا نه جواب آنها را بدهم. او در بلژیک بازی کرده و بازیکن بزرگی بوده و هر جا بوده، خوب عمل کره است. امروز همه دیدند که در خط حمله مشکل داریم.

رادولوویچ درباره جذب وفا هخامنش از لیگ عراق نیز اظهار کرد: ما سه مدافع داریم و رقابت‌ها هم طولانی است و در این شرایط به مدافعان بیشتری نیاز داریم. الان یک مدافع کم داریم. می‌خواهم بین بازیکنان خودمان رقابت هم ایجاد شود.

سرمربی بوسنیایی ذوب آهن در واکنش به اینکه آیا ضعف‌های تیمش با این خریدها برطرف می‌شود، گفت: هر کسی که فوتبال را دنبال کند، می‌داند که من بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به تیم ملحق شدم. در این اوضاع می‌توانستیم بازیکنان آزاد را جذب کنیم. این شرایط با شرایطی که یک بازیکن 15 گل زده و به تیم می‌آید، فرق دارد. دو بازیکن خارجی به ما ملحق می‌شوند که در شرایط لیگ به ما کمک کنند. همه چیز در آینده مشخص می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان