ایلان ماسک سرانجام در مورد بیت کوین اظهار نظر کرد

ایلان ماسک بالاخره در مورد بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال سخن گفت و نظرات خودش را در این رابطه اعلام کرد.

ایلان ماسک سرانجام در مورد بیت کوین اظهار نظر کرد

ایلان ماسک بالاخره در مورد بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال سخن گفت و نظرات خودش را در این رابطه اعلام کرد.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس که یکی از شخصیت های پرطرفدار دنیای اینترنت محسوب می شود، معمولاً در پادکست های مختلف حضور فعالی دارد. او که پیش از این در توییتر از رمزارزهایی مثل بیت کوین، اتریوم و حتی داج کوین به عنوان موضوع مورد علاقه خود یاد کرده، تاکنون اظهار نظر رسمی در مورد سرمایه گذاری در این حوزه نداشت اما حالا در اپیزودی از پادکست Third Row Tesla به این موضوع پرداخته است.

تور کیش

البته ماسک مثل همیشه جواب سرراست و واضحی نداد و فقط گفت که نه طرفدار بیت کوین است و نه مخالف آن. او با هوشمندانه خواندن ایده رمزارزها، گفت این موضوع را دوست دارد اما در مورد تراکنش های غیر قانونی نگران است:

«تراکنش هایی انجام می شوند که در چارچوب قانون نیستند. همچنین قوانین در کشورهای مختلف، تفاوت زیادی با هم دارند. در حالت عادی از پول نقد برای این کارها استفاده می شود ولی برای انجام تراکنش های غیر قانونی، باید پول غیر قانونی رد و بدل شود. رمزارزها امکان دور زدن قانون را فراهم می کنند.»

ماسک می گوید دنیای رمزارزها کاملاً سیاه نیست و همچنین در بعضی موارد، پول نقد کاربرد چندانی ندارد. به همین دلیل فرصت های زیادی پیش روی رمزارزها در چارچوب قانون فراهم است.

البته می دانیم که بیت کوین در تراکنش های غیر قانونی، به ویژه در دارک وب کاربرد زیادی دارد. در واقع رمزارزها بیشتر در سایه رد و بدل می شوند. با این حال باید به یاد داشته باشیم که محبوبیت عمومی ارزهای دیجیتال به دو-سه سال اخیر بر می گردد و هنوز در دوران رشد به سر می برد.

ماسک هم معتقد است هنوز نمی توان رمزارزها را به درستی قضاوت کرد و سرنوشت این حوزه هنوز مشخص نیست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان