سهمیه سوخت تاکسی های پایانه ای و فرودگاهی افزایش یافت

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران درباره سرنوشت سهمیه بنزین تاکسی های پلاک «ت» اظهار داشت: در مورد سهمیه بنزین تاکسی های پلاک «ت» مستقر در ایستگاه‌های ویژه همچون ترمینال، پایانه‌های مسافربری، راه‌آهن و فرودگاه که بخشی از سرویس دهی آنها، بیرون شهر است و به نوعی فعالیت آنها برون‌ شهری محسوب می‌شود، تصمیماتی گرفته شده و موضوعات اجرایی ...

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران درباره سرنوشت سهمیه بنزین تاکسی های پلاک «ت» اظهار داشت: در مورد سهمیه بنزین تاکسی های پلاک «ت» مستقر در ایستگاه‌های ویژه همچون ترمینال، پایانه‌های مسافربری، راه‌آهن و فرودگاه که بخشی از سرویس دهی آنها، بیرون شهر است و به نوعی فعالیت آنها برون‌ شهری محسوب می‌شود، تصمیماتی گرفته شده و موضوعات اجرایی آن در حال انجام است.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: در حال حاضر سهمیه تاکسی های بنزین سوز 400 لیتر و دوگانه سوز 250 لیتر است، اما این سهمیه برای تاکسی هایی که بیرون شهر در حال فعالیت هستند، بسیار کم است و به همین علت طی یک مصوبه مقرر شده تا سهمیه سوخت تاکسی هایی که در ایستگاه های برون شهری فعال هستند، افزایش یابد.
قنادان در ادامه بیان داست: مابه التفاوت بنزین سهمیه ای با نرخ آزاد به حساب رانندگان واریز می شود و رانندگان فقط قادر خواهند بود تا این اعتبار ریالی را در جایگاه های سوخت استفاده کنند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در پایان درباره سهمیه بنزین تاکسی های پلاک «ت» فعال در ایستگاه های شهری - برون شهری که از سهمیه بنزین خود گلایه دارند، گفت: تاکسی های فعال در خطوط بین شهری مانند تاکسی های آزادی - شهریار و ... باید اطلاعات این رانندگان بروزرسانی شود و در مورد سهمیه بنزین این ایستگاه ها نیز تاکنون تصمیمی اتخاذ نشده است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان