خانزاده: بی‌جهت کارت گرفتم/ هواداران ما را شگفت‌زده کردند

بازیکن تیم تراکتور می‌گوید اخطار دادن به او توسط داور بدون دلیل و بی‌جهت بوده است.

خانزاده: بی‌جهت کارت گرفتم/ هواداران ما را شگفت‌زده کردند

به گزارش ایسنا، محمدرضا خانزاده بازیکن تیم تراکتور پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: فوتبال خوبی بازی کردیم اما من تیمی را ندیدم که پرسپولیس را این‌قدر اذیت کند. به پرسپولیس تبریک می‌گویم و از هواداران تراکتور تشکر می‌کنم که به استادیوم آمدند و ما را شگفت‌زده کردند.

او درباره درگیری‌های بین تماشاگران اظهار کرد: من در جریان درگیری نیستم اما کری‌خوانی بین تیم‌های بزرگ وجود دارد. این مسائل خوب نیست اما به نظر من اگر به تراکتور جایگاه بیشتری می‌دادند، می‌توانستند ورزشگاه‌ را بیشتر پر کنند.

خانزاده درباره درگیری‌هایی که با شجاع خلیل‌زاده پیش آمد خاطرنشان کرد: شجاع دوست خوب من است اما چنین بازی‌هایی اتفاقات منحصر به فرد خود را دارد. صحنه برخورد من با بیرانوند اینطور بود که او توپ را دو ضرب دریافت کرد و من می‌خواستم ریباند توپ را گل کنم اما داور بی‌خود و بی‌جهت به من کارت داد و از بازی بعدی محروم شدم.

بازیکن تراکتور درباره اخراج ساکت الهامی، سرمربی تراکتور گفت: نمی‌دانم او را برای چه اخراج کردند و نباید چنین اتفاقی می‌افتاد. این بازی چندین اخطار داشت و این اخطارها موجب شد که چند بازیکن ما در بازی مقابل ذوب‌آهن حضور نداشته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان