نیاوران میزبان خواندن در موزه

صد و سومین طرح «خواندن در موزه» با روایت‌گری ﻣﺪﯾﺮ ﺩﻓﺘﺮ ﮐﻮﺩﮎ ﻭ ﻧﻮﺟﻮﺍﻥ ﭘﮋﻭﻫﺸﮕﺎﻩ میراث فرهنگی و گردشگری و خالق این طرح در موزه‌ها، عصر سه شنبه هشتم بهمن ماه در موزه جهان نمای مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اجرا می‌شود.

نیاوران میزبان خواندن در موزه

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، طرح «خواندن در موزه» با هدف ترویج و ترغیب مردم به کتاب و کتاب‌خوانی و ایجاد انگیزه و علاقه بازدید از موزه‌ها، با همکاری این مجموعه و حمایت معنوی کمیته ملی موزه ‌های ایران (ایکوم) سه‌شنبه هشتم بهمن از ساعت 14 تا 15 در موزه جهان‌نما برای علاقه‌مندان اجرا می‌شود.

در این دوره از این طرح به بازخوانی کتاب «هنر چگونه می‌تواند زندگی شما را دگرگون کند» تالیف آلن دوباتن و جان آرمسترانگ پرداخته شده و در کنار این برنامه، حاضران با آثار هنری موزه جهان نمای این مجموعه نیز آشنا می‌شوند.

طرح «خواندن در موزه» پیش از این در دو دوره در سال جاری در موزه کتابخانه اختصاصی این مجموعه اجرا شده و با توجه به استقبال گردشگران، موزه جهان‌نما میزبان سومین دوره این رویداد در این مجموعه شده است.    

لیلا کفاش‌زاده ﻣﺪﯾﺮ ﺩﻓﺘﺮ ﮐﻮﺩﮎ ﻭ ﻧﻮﺟﻮﺍﻥ ﭘﮋﻭﻫﺸﮕﺎﻩ میراث فرهنگی و گردشگری و خالق این طرح در موزه‌ها است که روایتگری در این دوره را برعهده دارد.

شرکت در این برنامه برای عموم آزاد بوده و علاقمندان جهت حضور در این برنامه می‌توانند در زمان اعلام شده به موزه جهان‌نمای مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان