تجمع ضد جنگ در بوستون؛ تحریم مردم ایران پایان یابد، جنگ نمی‌خواهیم

خبرگزاری فارس: اهالی شهر «بوستون» (پایتخت و بزرگترین شهر ایالت ماساچوست) در آمریکا روز شنبه در اعتراض علیه اقدام نظامی اخیر این کشور در خاورمیانه و مخالفت با تحریم‌های ایران به خیابان‌ آمدند.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «سی بی اس» حاضران با تجمع در «کامون بوستون» (پارکی در مرکز این شهر) علیه درگیری نظامی آمریکا با ایران ابراز نگرانی کردند.

یکی از سازمان‌دهندگان این تظاهرات گفت که خواسته ما عدم درگیری نظامی آمریکا و خروج کامل نیروهای آمریکایی در عراق طبق خواسته مجلس این کشور است.

این در حالی است که روز جمعه نیز مردم عراق با برگزاری تظاهرات گسترده ضد اشغالگری نظامی آمریکا در منطقه، در خیابان‌های مختلف بغداد حضور پیدا کرده و خواستار اخراج نیروهای آمریکایی شدند. (جزئیات بیشتر)

به گزارش این شبکه خبری، یکی دیگر از تظاهرکنندگان با انتقاد از هزینه‌های مالی در نبردهای اخیر در منطقه گفت: «ما تریلیون دلار در نبردهای بی سرانجام هزینه می‌کنیم که هیچ پایانی ندارد. ما جنگی دیگر با ایران نمی‌خواهیم. ما خواهان خاتمه دادن به تحریم ملت ایران هستیم. مردم ایران درحال رنج کشیدن هستند.»

تظاهرات روز گذشته با مشارکت بالای مردمی صورت گرفت و معترضان به سیاست‌های جنگ طلبانه ترامپ گفتند که تا زمانی که لازم باشد به تظاهرات خود ادامه می‌دهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان