سخنان معنی دار ترامپ درباره دشمنان اعراب

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در اظهاراتی معنی دار در اجلاس مشترک ریاض گفت که عرب ها نباید منتظر باشند ما دشمنانشان را از بین ببریم.

العالم: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی خود در اجلاس مشترک سران کشورهای اسلامی و آمریکا در ریاض که نسخه ای از آن به دست این شبکه رسیده است، خواهد گفت: کشورهای منطقه نباید منتظر باشند، ما به جای آنها، دشمنانشان را شکست بدهیم. آمادگی داریم با شما برای تامین منافع و امنیت مشترک همکاری کنیم. جنگ بین ادیان نیست، بلکه جنگ بین خیر و شر است.

ترامپ درسخنان خود تاکید کرد که ما توافقات تاریخی را با پادشاهی سعودی امضا کردیم که تقریبا چهارصد میلیارد دلار در دو کشور سرمایه گذاری خواهد شد و صدها هزار فرصت شغلی در آمریکا و عربستان سعودی ایجاد خواهد کرد.

وی افزود : این توافق تاریخی از جمله شامل اعلام یکصد و ده میلیارد دلار خرید دفاعی از طرف عربستان سعودی است و ما مطمئن خواهیم بود که به دوستان سعودی خود کمک کنیم تا قراردادهای خوبی را با شرکتهای دفاعی آمریکا ببندند، شرکتهایی که بهترین شرکتهای دفاعی جهان هستند.

رئیس جمهوری آمریکا گفت : این توافقنامه به ارتش عربستان کمک خواهد کرد تا نقش بسیار بزرگتری در مسائل امنیتی و عملیاتهای مرتبط با امنیت بر عهده بگیرد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر