نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

انقلاب اسلامی یک حادثه سیاسی و اتفاقی مثل کوبا و مصر نیست

ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عنوان کرد: انقلاب اسلامی یک پدیده کوچک و ساده یا یک حادثه سیاسی و اتفاقی مثل کوبا و مصر نیست.

انقلاب اسلامی یک حادثه سیاسی و اتفاقی مثل کوبا و مصر نیست

آیت الله صفایی بوشهری ظهر امروز در جمع اعضای کارگروه‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: همان کاری که انبیاء می‌خواستند با جامعه خود کنند، انقلاب اسلامی آن را دنبال می‌کند.

وی اظهار کرد: ایران زمان قاجار به هیچ صورت توسط ایرانی ها مدیریت نمیشد و توسط سفرای روسیه، عثمانی، آلمانی و در آخر توسط آمریکا اداره میشد که در عرصه صنعت، مسائل اجتماعی و دینی مملکت ما دچار یک تاریخ شاهنشاهی پر از ظلم و ستم بود.

امام جمعه بوشهر افزود: از طرف دیگر سلطه استعمار در حوزه سیاسی اقتصادی و فرهنگی و حتی علم و فناوری هم وجود داشت و مخترعان و نخبه های ایرانی را به خارج کشور جذب می کردند و یا هر اختراعی را مصادره و از حوزه امنیتی با او برخورد میشد.

آیت الله صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی آمد و هویت اسلامی، ایرانی مردم و مستقل در فضای آزاد را برای ایران احیا کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تاکید کرد: اگر جنگ و تحریم ها نبود، انقلاب اسلامی ده ها برابر در حوزه های مختلف پیشرفت می کرد، ولی دشمن نمی خواهد یک نظام مستقل و عدالت خواه در صحنه وجود داشته باشد چرا که وجود این انقلاب موجب زوال آنها می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان