درس حق شناسی یک دانش‌آموز بجنوردی به مدیران +عکس

تصویری از ادای حق و دین یک دانش آموز بجنوردی این روز‌ها به سرعت در فضای مجازی در حال انتشار است.

خبرگزاری تسنیم: یک دانش آموز بجنوردی پس از حضور در یکی از سالن‌های ورزشی این شهرستان و ایراد کردن صدمه کوچک به دیوار‌های این سالن ورزشی٬ مبلغ 1 میلیون ریال را در پاکت گذاشته و به همراه یک نامه به سرایداری سالن تحویل داده است.

درس حق شناسی یک دانش‌آموز بجنوردی به مدیران +عکس

در نامه این دانش‌آموز بجنوردی آمده است: من خسارت غیر عمدی به سالن امید زدم. مبلغ 100 هزار تومان در پاکت گذاشتم تا به مسؤل سالن تحویل دهند. لطفا این کار را برای من انجام دهید.

در ادامه٬ این دانش آموز بجنوردی با انصاف متذکر شده است: مبلغ خسارت را نمی‌دانستم. خسارت ایراد دو خش روی دیواره سالن است. اگر مبلغ خسارت کمتر از این رقم٬ 100 هزار تومان بود هم اشکالی ندارد.

حق شناسی این دانش‌آموز و میزان انصاف و رعایت مسائل شرعی از سوی یک نوجوان٬ واکنش‌های مثبت بسیاری را در رسانه‌های و کانال‌های فضای مجازی استان خراسان شمالی داشته است.

کاربران مختلف با درج این تصویر نوشته‌اند: بار‌ها شنیدیم فلان مدیر اختلاس کرد و فلان مدیر تضییع حقوق بیت المال کرد، آن مدیر سبب برگشت اعتبارات شد و... بار‌ها شنیدیم شخصی و پیمانکاری در کارش کم کاری و کاسبی کم فروشی کرد! کاش این تصویر مدت‌ها یادمان بماند.

به نظر می‌رسد٬ آموخته‌های این دانش‌آموز باصفای بجنوردی باید در قالب چند واحد درسی برای برخی از مسئولان و مدیرانی که کمتر به بیت‌المال حساس هستند٬ در کلاس‌های مختلف مدیریتی تدریس شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان