نماینده مجلس: ظریف، نمک به زخم مردم پاشید

خبرگزاری فارس: محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی درباره اظهارات اخیر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه مبنی بر امکان مذاکره مجدد با آمریکا حتی پس از اقدام این کشور به ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس اظهار داشت: متأسفانه اظهارات وزیر امور خارجه برای مذاکره مجدد با آمریکا در شرایطی که هنوز چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی فرا نرسیده عنوان شده است.

وی افزود: پاسخ ترامپ رئیس جمهور آمریکا به درخواست ظریف موجب تضعیف عزت کشورمان شده است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شرایطی که مقام معظم رهبری تأکید کردند که مذاکره مجدد با آمریکا منتفی است، اما اظهارات وزیر خارجه برخلاف دستورات مقام معظم رهبری توانست برای کشورمان هزینه‌های زیادی را ایجاد کند.

خدابخشی از وزیر امور خارجه خواست به مجلس شورای اسلامی پاسخ دهد که چرا چنین خبط بزرگی را انجام داده است؟

وی تصریح کرد: ما در شرایط فعلی و پس از جنایت اخیر آمریکا در به شهادت رسیدن سرداران محور مقاومت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس که موجب جریحه‌دار شدن مردم شده بود و این اظهارت ظریف پاشیدن به روی زخم مردم است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: پیام میلیونی حضور مردم در بدرقه پیکر شهدای مقاومت، ایستادگی و پایداری است نه مذاکره لذا ظریف باید پاسخ بدهد که چرا چنین اشتباه بزرگی را مرتکب شده است؟

خدابخشی اظهار داشت: طرح امکان مذاکره مجدد با آمریکا از سوی آقای ظریف، برخلاف عزت، حکمت و مصحلت جمهوری اسلامی ایران و روح قانون اساسی است.

وی خاطرنشان کرد: مردم به شدت از اظهارات ظریف ناراحت و عصبانی هستند، چرا که این اظهارات سخیف بوده و ما به جای آنکه مسئولین آمریکایی را به میز محاکمه بکشانیم وزیر خارجه درخواست مذاکره با آن‌ها را مطرح می‌کند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: باید بدانیم که ایران در اوج عزت است و هیچگاه به سمت ذلت گام برنمی‌دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان