حمله مرگبار مار سمی به دانش آموز در حیاط مدرسه +فیلم

دانش آموزی که در حیاط مدرسه مورد حمله یک مار سمی خطرناک قرار گرفته بود، در حالی که در آستانه مرگ قرار داشت توسط معلمش نجات یافت.

باشگاه خبرنگاران: دانش آموز 12 ساله‌ای که پس از مورد حمله قرار گرفتن توسط یکی از خطرناک‌ترین مار‌های جهان در آستانه مرگ بود با واکنش سریع و به موقع معلم فداکارش نجات یافت.

در این حادثه که در ماه اکتبر و در یکی از مدارس استرالیا رخ داد " دیکین هاوک " در حال بازی با دوستانش در حیاط مدرسه بود که ناگهان توسط یک مار قهوه‌ای سمی مورد حمله قرار گرفت. بلافاصله " بِرَد والر"، معلم دیکین به همراه چند نفر دیگر به کمک این کودک شتافتند تا بتوانند جانش را از مرگ نجات دهند.

در حالی که ویکین بدلیل اختلال در تنفس و نداشتن ضربان قلب در وضعیتی خطرناک قرار گرفته بود آقای والر بلافاصله اقدام به انجام عملیات نجات یا CPR کرد. در همین حال یکی از معلمان نیز با گرفتن شماره اورژانس پزشکی را در جریان این حادثه قرار داد. یکی دیگر از معلمان نیز 65 دانش آموز دیگر را که در حیاط مدرسه حضور داشتند از محل حادثه دور کرد. اورژانس پس از رسیدن به مدرسه ویکین را به بیمارستان منتقل کرد. ویکین پس از انتقال به بیمارستان چند روز را در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد. سرانجام این دانش آموز پس از چند روز بهبودی خود را به دست آورد و توانست دوباره به مدرسه بازگردد.

گفتنی است؛ مار قهوه‌ای دومین مار سمی خطرناک در جهان شناخته می‌شود که 60 درصد مرگ و میر ناشی از گزش مار‌ها در استرالیا به این مار نسبت داده می‌شود. قربانی پس از گزش این مار در صورت عدم درمان سریع دچار فلج و خونریزی غیرقابل کنترل می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان