مهمانی لاله‌ها در بوشهر+عکس

ایسنا/بوشهر صبح امروز پیکر پاک سه شهید والامقام سال‌های حماسه و ایثار وارد بوشهر و مراسم استقبال از ایشان در سالن پروازهای خارجی فرودگاه بوشهر انجام شد.

مهمانی لاله‌ها در بوشهر+عکس

امروز سه شنبه 8 بهمن ماه، دو مدرسه شهر بوشهر میزبان پیکر پاک این شهدای والامقام است و امشب پس از برگزاری مراسم گرامیداشت یاد شهدا در مسجد توحید، آیین وداع با شهدا در شب شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، پیکر پاک یکی از این لاله‌های پرپر بوستان انقلاب اسلامی ساعت 9 صبح روز چهارشنبه بر دستان مردم شهیدپرور بوشهر از بسیج مرکزی تا مصلی جمعه بوشهر تشییع و سپس در اداره کل اطلاعات استان بوشهر به خاک سپرده می‌شود.

یاد شهدا بزرگ‌ترین پشتوانه نظام و انقلاب است

استاندار بوشهر گفت: یاد شهدا بزرگ‌ترین پشتوانه برای نظام و انقلاب است و همواره باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.

عبدالکریم گراوند پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر 3 شهید گمنام در بوشهر اظهار کرد: هر زمانی عطر وجود شهدا فضای استان را پر می کند، حال و هوای استان عوض می‌شود، و حضور شهدای گمنام موجب می شود جامعه از یاد شهدا و ارزش های انقلاب غافل نشود.

وی با تاکید بر حفظ یاد و خاطره شهدا تصریح کرد: نباید اجازه دهیم گرد و غبار زمان موجب شود از یاد شهدا غافل شویم.

استاندار بوشهر گفت: یاد شهدا بزرگ ترین پشتوانه برای نظام و انقلاب است و همواره باید یاد و خاطره این عزیزان را زنده نگه داریم.

امروز با حضور مردم و مسئولان بوشهر پیکر مطهر 3 شهید گمنام در بوشهر تشییع شد، این 3 شهید در عملیات های کربلای 5، بدر و عاشورای 2 به شهادت رسیدند.

به گزارش ایسنا، یک شهید گمنام در اداره کل اطلاعات و دو شهید گمنام نیز در منطقه کوری حیاتی شهرستان جم به خاک سپرده خواهند شد.

این شهید والامقام 25 ساله است و در عملیات کربلای 5 در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

همچنین پیکر پاک دو شهید دیگر هم چهارشنبه در جم تشییع و سپس در منطقه کوری حیاتی خاکسپاری می‌شوند که یکی از این شهدا 18 ساله است و در عملیات عاشورای 2 در میمک به شهادت رسیده و شهید دیگر 25 ساله و در عملیات بدر در شرق دجله به درجه شهادت نائل گشته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان