سقوط ناگهانی پراید به گودال ۵ متری پارکینگ خانه +عکس

خبرگزاری مهر: ساکنان ساختمان مسکونی ساعت 30 دقیقه بعد از نیمه شب گذشته پس از شنیدن صدای غیر منتظره‌ای از داخل پارکینگ آن با عجله خود را به پایین رساندند و با صحنه فروکش کردن کف پارکینگ و سقوط یک دستگاه خودرو سواری مواجه شدند.

ساکنان برای کمک گرفتن از آتش نشانی بلافاصله با سامانه‌ی 125 تماس گرفتند و موضوع حادثه را بازگو کردند که ستاد فرماندهی این سازمان نیز بلافاصله با به صدا درآوردن زنگ ایستگاه 99، نیرو‌های عملیات این ایستگاه به همراه تیم نجات 2 را عازم خیابان 17 شهریور کرد.

فرو رفتن خودروی پراید در حفره 5 متری پارکینگ

محمدرضا صبور افسر آماده منطقه 8 عملیات سازمان آتش نشانی تهران گفت: پس از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد که در کف پارکینگ یک ساختمان مسکونی، حفره‌ای بزرگ به طول 6 متر و عرض 3 متر با عمق حدود 5 متر ایجاد شده است و ضمن اینکه قسمت‌های اطراف این گودال نیز هر آن احتمال می‌رفت فروکش کند.

وی افزود: در این حادثه، یک دستگاه خودروی سواری پراید که در داخل پارکینگ متوقف بود، همراه با فروکش کف پارکینگ، دو چرخ آن به داخل گودال فرورفت.

صبور تصریح کرد: آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی محل و تثبیت کردن خودرو توسط جرثقیل دستی (تیفور) دست بکار شدند و با چیدن الوار در محل، مشغول بیرون کشیدن خود رو از گودال شدند.

این افسرآماده آتش نشانی افزود: پس از حدود 4 ساعت تلاش مداوم، نیرو‌های آتش نشانی سرانجام موفق به بیرون کشیدن خودروی پراید با کمترین خسارت از داخل گودال شدند.

وی از شهروندان خواست که در موارد مشابه با بررسی و بازدید کف پارکینگ‌ها از لحاظ شنیده شدن صدای غیر عادی، براثر زدن ضربه و یا لق شدن موزائیک، سنگ و سرامیک کف پارکینگ یا حیاط منزل، می‌توان از این گونه حوادث پیشگیری کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان