اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

دریافت رمز پویای بانک ملی، چگونه؟

به گزارش اقتصادآنلاین، از امروز رمزهای دوم ایستا غیرفعال شده و برای انجام تراکنش‌ها باید رمز دوم یکبار مصرف را دریافت کنید.
برای دریافت رمز پویا بانک ملی می‌توانید از دو طریق استفاده از نرم‌افزار 60 و کد دستوری استفاده کنید.

الف)دریافت رمز پویا از طریق پیامک:

افرادی که فاقد گوشی هوشمند بوده یا تمایلی به استفاده از خدمت رمز یکبار مصرف به صورت نرم افزار موبایلی ندارند، می‌توانند رمز پویا بانک ملی را به صورت پیامک دریافت نمایند.
برا این کار ابتدا باید با شماره گیری کد دستوری *737*60# با انتخاب گزینه ثبت نام کد پیامک شده به شماره خود را وارد کنید. سپس دوباره کد *737*60# را شماره گیری کرده و این باز وارد منوی فعالسازی شوید و کد دریافتی را بار دیگر وارد کنید سپس یک رمز 4رقمی را برای انجام ادامه مراحل خود وارد کنید. اگر پیغام موفق بودن فرایند را دریافت کردید اکنون باید به یک خودپرداز مراجعه کنید.

با مراجعه به خودپرداز با انتخاب گزینه‌های زیر به ترتیب پیش بروید:

1-انتخاب منوی عملیات رمز
2-انتخاب منوی فعالسازی رمز یکبار مصرف دوم
انتخاب گزینه USSD 3-از منوی نوع فعالسازی
4-وارد کردن شماره تلفن همراه
5-تأیید اطالعات وارد شده
6-دریافت کد فعال سازی

پس از انجام این مراحل کد فعالسازی که خودپرداز به شما می‌دهد را بار دیگر با شماره گیری کد *737*60# و انتخاب گزینه ورود کد دریافتی از خودپرداز وارد کنید.
بعد از این هرزمانی که رمز دوم یکبار مصرف نیاز داشتید با شماره گیری کد دستوری *737*60# و انتخاب گزینه تولید رمز، رمز چهاررقمی که در مرحله اول انتخاب کردید را وارد کرده تا رمز دوم برای شما پیامک شود. دقت کنید که اعتبار رمز ارسال شده تنها 60 ثانیه است.

ب)دریافت رمز پویا از طریف اپلیکیشن 60:

راه دوم استفاده از رمز دوم یکبار مصرف، استفاده از اپلیکیشن 60 است. ابتدا این برنامه را از سایت بانک ملی دانلود کنید. سپس با وارد کردن شماره تلفن خود ثبت نام کرده و یک الگو انتخاب کنید.
کد فعالسازی که به شماره‌تان ارسال شده را وارد کرده و تایید را بزنید. حالا ثبت نام شما با موفقیت انجام شده و می‌توانید با مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز و یا سامانه بام ادامه فعالسازی را انجام دهید.

فعالسازی از طریق سامانه بام:

ورود به سامانه و انتخاب گزینه فعالسازی رمز یکبار مصرف کارت
1-انتخاب شماره کارت
2-وارد کردن اطلاعات کارت
3-انتخاب نوع رمز مورد نظر
4-انتخاب دکمه کد دریافت
سپس با مراجعه به اپلیکیشن 60 گزینه اتصال کارت را انتخاب کرده و کدهای دریافتی از دستگاه و پیامک را به ترتیب وارد کنید.
حال می‌توانید رمز پویا خود را دریافت کنید.

فعالسازی از طریق خودپرداز:

پس از دانلود برنامه 60 می‌توانید با مراجعه به خودپرداز گزینه عملیات رمز را انتخاب کرده و رمز اول و یا دوم را بسته به نیاز خود انتخاب کنید. شماره تلفنی که در برنامه وارد کرده‌اید را دوباره وارد کنید. اگر اطلاعات مطابقت داشته باشد یک کد 8رقمی از خودپرداز و پیامکی حاوی یک کد 114کاراکتری دریافت می‌کنید.
با مراجعه به اپلیکیشن 60 و انتخاب گزینه اتصال کارت کدهای دریافتی را وارد کنید حال می‌توایند رمز دوم پویا خود را دریافت کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان