زلزله ۴.۹ ریشتری اشنویه را لرزاند

خبرگزاری ایسنا:  این زمین‌لرزه در شهرهای تبریز و ارومیه نیز احساس شده است.

تا لحظه انتشار این خبر گزارشی از آسیب‌های احتمالی منتشر نشده است.

تاکنون خسارتی از زلزله اشنویه گزارش نشده است

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی گفت: تاکنون خسارتی از زلزله اشنویه گزارش نشده است.

امیرعباس جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اعلام کرد: دقایقی قبل زلزله‌ای به بزرگی4.9 ریشتر در عمق 10 کیلومتری زمین با مرکزیت اشنویه به وقوع پیوسته است.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی با بیان اینکه تاکنون خسارتی از این زلزله گزارش نشده است، تصریح کرد: تا این لحظه هیچگونه خسارت جانی و مالی گزارش نشده ولی دستگاه‌های امدادرسان و فرمانداری اشنویه در حال بررسی اوضاع هستند.

6 تیم ارزیاب هلال احمر آذربایجان غربی به محل وقوع زمین لرزه اعزام شدند

ایسنا/آذربایجان غربی مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از آماده باش جمعیت هلال احمر استان در پی زلزله 4.٩ ریشتری در حوالی شهرستان نقده خبرداد.

سعید رهبر سوره در گفت و گو باایسنا بااشاره به زمین لرزه اخیر در استان افزود: در پی زلزله در حوالی شهرستان های نقده و اشنویه و متعاقب آن اعلام آماده باش به شهرستان های ارومیه، نقده، پیرانشهر، اشنویه و مهاباد، 6 تیم ارزیاب این جمعیت به محل حادثه اعزام و در حال بررسی خسارات احتمالی هستند که گزارشات تکمیلی متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.

وی ادامه داد: نیروهای عملیاتی شهرستان های فوق با تجهیزات کامل آماده اعزام به مناطق زلزله زده میباشند و همچنین در صورت اعلام نیاز این جمعیت آماده ارسال اقلام امدادی از جمله چادر، پتو و بسته‌های امدادی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان