ماهان شبکه ایرانیان

چرا پایه های فوتبال سست است - ۲۷

کلهر: نگاه مدیران باید عوض شود/می‌توانیم بازیکن به خارج صادر کنیم

کارشناس فوتبال ایران در بخش پایه معتقد است که اگر سرمایه گزاری به درستی صورت بگیرد می توانیم حتی بازیکن به خارج از کشور نیز صادر کنیم.

کلهر: نگاه مدیران باید عوض شود/می‌توانیم بازیکن به خارج صادر کنیم

محمود کلهر از جمله مربیانی است که سالیان سال است در بخش فوتبال پایه فعالیت دارد. این مربی در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با عدم پیشرفت فوتبال ایران در بخش پایه گفت: به نظر من مشکل اصلی باشگاه های ما هستند که در بخش پایه فعالیت ندارند و آکادمی پیشرفته نیست. همه حواس معطوف به تیم های بزرگسال می شود همین باعث شده تا فوتبال پایه زیر سایه تیم اصلی در باشگاه ها قرار بگیرد. 

وی افزود: ابتدا باید دیدگاه مدیران عوض شود و فلسفه شان نیز این باشد که زیر بنا و فوندانسیون فوتبال که بخش پایه است محکم شود. در بخش دیگر نیز باید زیر ساخت هایمان به حد استاندارد برسد.

مدیر پیشین آکادمی فوتبال راه آهن اضافه کرد: نگرش مدیران تا عوض شود. مدیران در این بخش می توانند سرمایه گزاری کنند و با توجه به پتانسیلی که در این کشور وجود دارد می توانند   استعدادیابی کنند تا آکادمی خوبی داشتهد باشند و تیم اصلی شان نیز موفق شود.

وی اضافه کرد: باید زیرساخت لازم در اختیار تیم های پایه صورت بگیرد تا  کار اصولی با حضور افراد متخصص صورت بگیرد متاسفانه در فوتبال پایه افراد سودجو زیاد هستند و خانوادده ها باید حواسشان را جمع کنند.

کلهر اضافه کرد: فوتبال ما این پتانسیل وجود دارد که حتی بازیکن به خارج از کشور صادر شود اما به شریط که سرمایه گزاری به درستی انجام شود در این صورت بودجه باشگاه هم تامین می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان