ماهان شبکه ایرانیان

حاجی دلیگانی: شاهد تبعات مجلس ضعیف هستیم

خبرگزاری فارس: حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌ شهر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به انتخابات مجلس یازدهم و لزوم حفظ وحدت بین نیروهای انقلاب اظهار داشت: وحدت در بدنه اصولگرایی و انقلابیون باید محقق شود چرا که ممکن است یکی از شانس‌های آخر جریان اصولگرا باشد که دیگر تکرار نشود.

وی افزود: اگر همت شود و افرادی که در جبهه انقلاب هستند گرد یکدیگر آمده و با گذشت از منافع فردی به منافع جمعی فکر کرده و وحدت ایجاد شود به نفع جریان انقلاب خواهد بود که در آن صورت مجلسی کارا و کارآمد ایجاد خواهد شد تا وظایف اصلی را انجام دهد.

نماینده شاهین شهر در مجلس تصریح کرد: عزیزان حاضر در جبهه انقلاب باید متوجه باشند که اگر اکثریت قاطع را در مجلس نداشته باشیم تصمیم درستی اتخاذ نخواهد شد لذا نمی‌توانیم در جایگاه قانون‌گذاری و نظارتی قرار گرفته و موضوعات را تمام کنیم چرا که مجلس باید در بزنگاه‌ها رأی می‌داد که متاسفانه این کار را نکرد و برای کشور هزینه‌های زیادی ایجاد شد.

وی درباره اینکه استقبال پرشور مردم موجب یأس دشمنان می‌شود اما دشمنان داخلی و خارجی و فتنه‌گران برنامه‌ریزی کرده‌اند تا با ایجاد ناامیدی و فضای دو قطبی مانع از انتخابات پرشور شود خاطرنشان کرد: نیروهای انقلابی باید بتوانند برای مردم موضوعات را تبیین کنند و به جامعه اعتماد ببخشند.

حاجی دلیگانی گفت: اگر مسئولین واقعاً پیگیر مسائل عمومی و کلان اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مردم باشند می‌تواند انگیزه حضور مردم را در انتخابات به وجود آورده و اعتمادها را بیفزاید و موجبات صداقت و شفاف‌یت را ایجاد کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان