امیر تتلو؛ از توصیه‌های بودار به هواداران تا اهانت به مقدسات

خواننده جنجالی به دلیل ترغیب جوانان به استفاده از مواد مخدر به ویژه روانگردان‌ها با اعلان قرمز پلیس اینترپل ایران، دستگیر شد.

امیر تتلو؛ از توصیه‌های بودار به هواداران تا اهانت به مقدسات

 تتلو اولین بار خودش در اینستاگرام خبر بازداشتش را تایید کرد و مدعی شد به درخواست پلیس ایران دستگیر شده است. چند دقیقه بعد هم فایلی از او منتشر شد که در آن تاکید کرده بود با اعلان قرمز ایران دستگیرش کرده اند.

سخنگوی ناجا پس از انتشار این خبر در فضای مجازی موضوع را تایید کرد و گفت: به درخواست مرجع قضایی به دلیل ترغیب شهروندان خصوصا جوانان به استفاده از مواد مخدر به ویژه روانگردان‌ها و نیز اشاعه فساد، پلیس بین الملل ناجا برای تبعه ایرانی امیرحسین مقصودلو (تتلو) از طریق سازمان اینترپل اعلان قرمز صادر کرد که در نتیجه آن، فرد یاد شده توسط پلیس ترکیه بازداشت شده است.

بعد از واکنش پلیس ایران، وکیل تتلو درباره آخرین وضعیت موکلش گفت: زمانی که امیر تتلو برای تمدید اقامت موقت خود به اداره مهاجرت ترکیه مراجعه می‌کند، به درخواست جمهوری اسلامی ایران از اینترپل دستگیر و به مرکز دیپورت فرستاده شده تا مراحل اداری و تصمیم گیری ترکیه انجام شود. ترکیه باید در مورد اتهاماتی که از سوی پلیس ایران اعلام شده مبنی بر «ترغیب جوانان به مواد مخدر» قانع شود سپس در مورد این پرونده و احتمال بازگشت به ایران تصمیم گیری کند.

بیشتر بخوانید:«تتلو» بازداشت شد

این خواننده زیرزمینی قصد برگزاری کنسرتی در لندن را داشت که هنگام پیگیری مقدمات سفرش، بازداشت شد. امیرحسین مقصودلو، معروف به امیر تتلو از سال 1382 فعالیت خود را به طور رسمی با انتشار آهنگ هایش در یک وبلاگ منتشر کرد و با حاشیه‌هایی که ایجاد کرده بود و بازداشتش، نام او و آهنگ هایش بیشتر دیده شد و طرفدارانی در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام جذب کرد.

او حتی یک بار وقتی با انتقاد نسبت به ضبط آهنگی روی ناو ارتش رو به رو شد، برای نشان دادن قدرتش در فضای مجازی از آن‌ها خواست «بغ بغو» کنند که با پاسخ آن‌ها رو به رو شد. این خواننده زیر زمینی آذر ماه 96 با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، نوشت: «من عاشق این شهر بودم، اما خداحافظ تهران، خداحافظ ایران» وی ساعاتی پس از این پست، تصویر دیگری از خود در هواپیما را منتشر و خداحافظی کرد. بعد از آن مدتی در گرجستان بود و کنسرتی در این کشور برگزار کرد که دوباره با حواشی همراه شد. تتلو به تماشاچیان حاضر در صحنه گفت: «شما با دیجی بترکونید من می‌رم گل بکشم و بیام! در ادامه از یکی از نوازنده‌ها سوال کرد آیا تماشاچیان نمی‌توانند اینجا گل بکشن؟ و به حاضران گفت اگر می‌خواهید گل بکشید به ننه من نگید، ولی من دارم.»

او همچنین در پستی به حضرت فاطمه (س) توهین کرد که با واکنش تند کاربران اینستاگرام رو به رو شد. در حال حاضر او در «مرکز مهاجرت پندیک» ترکیه نگهداری می‌شود؛ و یک مقام پلیس ترکیه مدعی شده، برای او به دلیل پرونده‌های مربوط به مواد مخدر «اعلان قرمز» صادر شده است.

او تاکید کرده هنوز تصمیمی برای فرستادن او به ایران گرفته نشده است.

منبع: روزنامه جام جم

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان