برومند: قهرمانی دور از دسترس استقلال نیست/ پذیرفتن مجیدی در ابتدا سخت بود

پرویز برومند می‌گوید استقلال با توجه به روندی که در چند بازی اخیر از خودش ارائه داده است، می‌تواند در پایان فصل مقام قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد.

برومند: قهرمانی دور از دسترس استقلال نیست/ پذیرفتن مجیدی در ابتدا سخت بود

به گزارش ایسنا، در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر،‌ استقلال موفق شد مقابل نفت مسجد سلیمان به برتری دو بر یک برسد تا با پیروزی به استقبال داربی پایتخت برود.

پرویز برومند، دروازه‌بان پیشین استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی آبی‌پوشان پایتخت مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: استقلال روند رو به رشد خود را با پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان ادامه داد و به آن‌ها تبریک می‌گویم. بابت هواداران بسیار خوشحال هستم و امیدوارم که استقلال بتواند این مسیر را جلو ببرد تا هواداران بیش‌تر خوشحال شوند.

او ادامه داد: من فکر می‌کنم فرهاد مجیدی روی روحیه خوب و حس جنگندگی تیم خوب کار کرده است. کار سختی است مقابل تیمی که یک باخت داشته است،‌ در تهران یک بر صفر عقب باشی و بتوانی در پایان بازی را با پیروزی پشت سر بگذاری.

برومند در ادامه درباره عملکرد مهدی قائدی و ارسلان مطهری در سه بازی اخیر استقلال گفت: به نظر من کیفیت یک بازیکن خوب تغییر و تحول نخواهد داشت. ارسلان هم از آن دسته از بازیکنان است و در سه بازی اخیر توانسته عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. مهدی قائدی نیز در این فصل نمایش بسیار خوبی از خودش ارائه داده و موجب خوشحالی هواداران شده است. برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که هواداران این روند موفقیت‌آمیز را با فرهاد مجیدی بیش از پیش ببینند.

دروازه‌بان پیشین استقلال با تمجید از عملکرد سید حسین حسینی گفت: حسینی در سه بازی اخیر استقلال به خصوص در دو بازی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا بسیار عالی بوده است و موجب شده استقلال پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.

او با  ارزیابی عملکرد فرهاد مجیدی خاطرنشان کرد: پذیرفتن فرهاد مجیدی در ابتدا سخت اما در ادامه دیدیم همه چیز به خوبی و خوشی پیش رفت و مجیدی موفق شد در این مدت نتایج خوبی به دست آورد. این مساله نشان می‌دهد که  فرهاد مجیدی در این مدتی که از فوتبالش گذشته بیکار نبوده است و برای پیشرفت خود کار کرده است.

برومند درباره داربی پایتخت و پیش‌بینی او از نتیجه بازی گفت: خیلی سخت است که بخواهیم درباره نتیجه بازی نظر بدهیم. هر دو تیم آمادگی خوبی دارند اما امیدوارم استقلال در روز داربی پیروز میدان باشد.

بازیکن پیشین استقلال در پایان در پاسخ به این سوال که آیا در پایان فصل می‌توان استقلال را در مقام قهرمانی دید؟ گفت:‌ قهرمانی استقلال آرزوی من است و با توجه به روندی که استقلال در این چند وقت اخیر داشته است، کسب مقام قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان