ماهان شبکه ایرانیان

برگزاری ۲۰۰ کارگاه آموزشی ادبی در شهرستان ایرانشهر

ایسنا/سیستان و بلوچستان عضو هیئت مدیره انجمن ادبی گلتاک ایرانشهر گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ نشست شعر خوانی و کارگاههای آموزشی ادبی برای شاعران و علاقمندان شهرستان برگزار شده است.

شیدا حسن زهی در گفت وگو با ایسنا گفت: سلسله نشست های ادبی شاعران انجمن ادبی گلتاک شهرستان ایرانشهر، با نام پنج شنبه های ادبی هر هفته با حضور شاعران و علاقمندان به شعر و ادبیات برگزار می شود.

عضو هیئت مدیره انجمن ادبی گلتاک ایرانشهر بیان کرد: این نشست ها با هدف ترویج فرهنگ شعر و ادبیات و آشنایی و اهمیت بیشتر نسل جوان  با ادبیات و شعر و ارزش و نقش و جایگاه آن در زندگی  و جامعه، با  حضور علاقمندان به شعر و شاعری  برگزار می شود.

وی افزود: در این نشست ها علاوه بر شعر خوانی شاعران به دو زبان فارسی و بلوچی، نقد اشعار هم با حضور اساتید به خوبی و اصولی پیگیری و انجام می شود.

حسن زهی در پایان با اشاره به اینکه حضور علاقمندان به شعر و ادبیات در نشست های ادبی پنجشنبه های ادبی انجمن گلتاک آزاد است گفت: جلسات انجمن ادبی گلتاک روزهای پنج شنبه هر هفته از ساعت 15 الی 17 و در محل سالن جلسات انجمن ادبی واقع در اداره ورزش و جوانان شهرستان ایرانشهر به صورت هفتگی برگزار می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان