استاندار:

برگزاری جشنواره‌ها نقش مهمی در معرفی سیستان و بلوچستان دارد

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری جشنواره‌های مختلف با حضور شخصیت‌های برجسته کشوری نقش مهمی در معرفی ظرفیت‌ها و چهره واقعی این استان دارد.

برگزاری جشنواره‌ها نقش مهمی در معرفی سیستان و بلوچستان دارد

احمدعلی موهبتی شامگاه شنبه 12 بهمن ماه در آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سینما هلال زاهدان برگزار شد اظهار داشت: برگزاری این جشنواره در چنین شرایطی که استان درگیر سیلاب است تاثیر بسیار زیادی در ایجاد روحیه در بین مردم دارد.

وی بیان کرد: پس از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان مسوولان کشوری و لشکری برای امدادرسانی به مناطق سیلزده جنوب این استان رفتند و این برای مردم منطقه بسیار ارزشمند بود.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سیلاب در جنوب این استان منشا اثر شد که شاعران و نویسندگان کار را آغاز کردند که این برای محرومیت زدایی منطقه بسیار تاثیرگذار است.

موهبتی بیان کرد: امیدواریم اثر شعر حماسی نقش آفرین و تاثیرگذار در کشور و سیستان و بلوچستان باشد بویژه مسوولان در این امر نقش آفرینی کنند زیرا اگر مشکل را پاک کنیم هیچ وقت حل نخواهد شد و این همایش و جشنواره کمک کننده بزرگی برای این استان خواهد بود.

وی تصریح کرد: اگر درسیستان و بلوچستان فرهنگ را نبینیم همه تلاش‌ها بی فایده است و واقعیت ایرانی و انسانی بودن باید حفظ شود.



 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان